از رد پیشنهاد اعراب تا انقضای بند فسخ؛ دیبالا رُمی می‌ماند

اقتصاد ایران: تصمیمات و عملکرد ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رُم همگی نشان دهنده این موضوع است که وی تصمیم دارد در این تیم بماند و چه بسا قراردادش را هم تمدید کند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال رُم چندی پیش پیشنهاد تیم القادسیه عربستان سعودی که قصد فعال‌سازی بند فسخ 12 میلیون یورویی قرارداد او با جالوروسی را داشت، رد کرد و به این ترتیب با انقضای زمان فعال‌سازی این بند در پایان ماه جولای حالا رُمی‌ها بر فرایند فروش بازیکن خود کنترل کامل خواهند داشت؛ اگرچه مشخصاً فروشی در کار نخواهد بود، چون دیبالا قصد دارد در رُم بماند و چه بسا قراردادش را نیز تمدید کند.

قرارداد دیبالا با رم دارای بند فسخی است که خود شامل چند شرط مهم می‌شود؛ یکی از شروط فعال‌سازی، محدود بودن مهلت آن از تاریخ اول  تا پانزدهم ماه ژانویه و از روز نخست تا پایان ماه جولای است. فعال‌سازی بند فسخ بازیکن 12 میلیون یورو است اما در صورتی که یک تیم از سری A خواهان جذب او باشد، این بند به 20 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب القادسیه تا پایان ماه گذشته میلادی (جولای) می‌توانست با پرداخت 12 میلیون یورو دیبالا را بخرد و همین قصد را هم داشت و می‌خواست با پرداخت حقوقی هنگفت بازیکن را برای رفتن به خاورمیانه وسوسه کند اما دیبالا بدون تردید و قاطعانه این پیشنهاد را رد کرد.

طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت؛ دیبالا به مدیران رم اطمینان خاطر داده که قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

با پایان مهلت فعال‌سازی بند فسخ قرارداد دیبالا؛ از الان تا پنجره زمستانی هر تیمی که خواهان جذب ستاره آرژانتینی باشد، باید ابتدا با باشگاه وارد مذاکره شود. دیبالا تا پایان فصل آینده با رم قرارداد دارد و به این ترتیب احتمال می‌رود که طی ماه‌های آینده او برای تمدید قراردادش با جالوروسی وارد مذاکره شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ