رصد دقیق پیشرفت پروژه‌های پیشران وظیفه مهم مدیران است

اقتصاد ایران: بندرعباس-استاندار هرمزگان رصد دقیق پیشرفت پروژه‌های پیشران را وظیفه مهم مدیران دانست و بر طرح نوسازی باغات براساس جایگزینی نهال پرمحصول با مشارکت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در نشست بررسی وضعیت و روند پیشرفت طرح‌های اقتصادی استان گفت: طبق میثاق نامه‌های امسال پروژه‌های پیشران تعریف شده در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، گردشگری، صنعت و معدن و شهرک‌های صنعتی مبنای توسعه استان هستند و پیشرفت هر کدام اهمیت ویژه‌ای دارد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر رصد دقیق پروژه‌های پیشران افزود: مدیران حوزه اقتصادی باید با بررسی میدانی درصد پیشرفت طرح‌ها را به طور دقیق رصد کنند و ضمن نظارت نسبت به رفع مسائل سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

وی تأکید کرد: همانگونه که در حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های پیشران متعهد هستیم بی تعارف هم سرمایه‌گذاری که مراحل مقدماتی را در مدت تعیین شده شروع نکرده را حذف و جایگزین می‌کنیم.

استاندار هرمزگان ضمن رصد پروژه‌های معدنی، پترو پالایشگاهی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی، واحدهای تولید و تجارت، آبخیز داری، زراعت چوب، توسعه و احیا جنگل‌ها، پرورش ماهی در قفس، مزارع میگو، ماهیان گرمابی، طرح‌های گردشگری، کشت‌های گلخانه‌ای، مزارع موز، نخیلات، صنایع تبدیلی و اصلاح و نوسازی باغات، گفت: کشاورزی در شهرستان‌های بدون زیرساخت معدنی، رکن توسعه است و برنامه اصلاح و نوسازی باغات با هدف جایگزینی نهال پرمحصول و مشارکت مردم اهمیت ویژه‌ای دارد و باید با جدیت دنبال شود.

در این نشست، میزان پیشرفت دوماهه پروژه‌های پیشران اقتصادی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران صمت، شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات، صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان با جزئیات و طرح به طرح پایش شد و مسائل مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ