تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه قم باز طراحی شد

اقتصاد ایران: قم- معاون فنی و عمرانی شهردار قم میدان سپاه را از میدان های استراتژیک قم برشمرد و گفت: بیش از یک سال مطالعه احداث تقاطع غیرهمسطح به طول انجامید اما برای بهتر اجرا شدن آن باز طراحی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حلوایی زاده

معاون فنی و عمرانی شهردار قم عصر یکشنبه در نشست رسانه ای شهردار قم با اصحاب رسانه استان گفت: موضوع پارکینگ شهری را نمی توان تنها یک نقطه توصیف کرد که تکمیل زیرساخت های سمت شرقی حرم از جمله طرح های ترافیکی شهر است.

وی بیان کرد: طرح جامع حمل و نقل ترافیک سند بالادستی ۱۵ ساله برای شهر قم است که این طرح مورد بازنگری قرار گرفت و تا ۱۴۱۲ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احداث تقاطع مرجعیت در اولویت های کوتاه مدت است افزود: احداث تقاطع کبیری نیز پیمان آن منعقد شده که ۷۵۰ متر طول دارد که در کنار آن طراحی فاز اول ساخت تقاطع مرجعیت انجام شده و به دلیل اینکه به پروژه تقاطع کبیری نزدیک بود و مشکلاتی برای مردم ایجاد می کرد پروژه کبیری در اولویت قرار گرفته است و هم اکنون تجهیز کارگاه آن انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم میدان سپاه را از میدان های استراتژیک قم برشمرد و گفت: بیش از یک سال مطالعه احداث تقاطع غیرهمسطح به طول انجامید اما برای بهتر اجرا شدن آن در جهت رفع ترافیک منطقه مجدد بازطراحی شد.

وی ابراز کرد: در منطقه ۶ و ۳ پروژه هایی در حال اجرا است که پروژه کیوانفر از جمله آنان است و تقاطع شهید زین الدین در منطقه سه نیز طراحی فاز یک آن در حال انجام است و تا پایان سال عملیات عمرانی آن اجرایی خواهد شد.

حلوایی زاده ادامه داد: جمع آوری ریل های راه آهن در سال ۱۴۰۰ مصوبه دولت بود که این کار انجام شد و طراحی خوبی برای اجرای فضای سبز آن از مصلا تا عماریاسر صورت گرفت و بارها مکاتبه هایی در این زمینه انجام شد و

۸۰ هکتار زمین برای این کار قول داده شد که هنوز نهایی نشده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم عنوان کرد: احداث تقاطع بلوار همجوار دانشگاه قم تا بلوار شهید سلیمانی در حال مطالعات اولیه است که امسال تعیین تکلیف می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ