جراحی موفق دختر ۵ ساله مبتلا به تومور بدخیم سرطانی در خرم‌آباد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی خرم‌آباد از جراحی موفق دختر پنج ساله مبتلا به تومور بدخیم سرطانی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدی سالاروند در سخنانی، اظهار داشت: درمان «پروسیجر» شیمی‌درمانی دختربچه پنج‌ساله اعزامی از شهر تهران و مرکز درمانی کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) توسط تیم پزشکان فوق‌تخصص بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی انجام شد.

وی گفت: دکتر «بابک عبدالکریمی» فوق‌تخصص هماتو - اونکولوژی اطفال و دکتر «آرش امین» فلوشیپ اینترونشن کاردیولوژی را دراین‌رابطه با موفقیت کامل انجام دادند.

رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی خرم‌آباد، بیان داشت: برای این بیمار پنج‌ساله مبتلا به تومور بدخیم سرطانی اعزامی از تهران که شیمی‌درمانی‌های سیستمیک و جراحی اولیه توسط پزشکان در شهرهای تهران و شیراز برای انجام شده بود که متأسفانه پاسخ مناسبی به درمان نداده بود و از نظر پزشکی تومور غیر قابل جراحی و درمان تلقی می‌شد، اما در حال حاضر بعد از انجام عمل جراحی در این مرکز وضعیت مطلوب و بسیار امیدبخش هست و در چند روز آینده ترخیص خواهند شد.

بنابراین گزارش، بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی خرم‌آباد به‌عنوان تنها مرکز انجام‌دهنده ثابت پروسیجر شیمی‌درمانی داخل شریانی و کموامبولیزاسیون تومورهای کودکان در سطح ایران با موفقیت انجام داده و علاوه بر اقدامات درمانی برای این بیمار، در دو سال گذشته نیز بیماران سرطانی دیگری از بقیه استان‌ها نیز برای درمان به این مرکز اعزام شده‌اند.

بیمارستان قلب و اطفال شهید آیت‌الله مدنی باتوجه‌به دارابودن تجهیزات جدید پزشکی در حوزه قلب و عروق و وجود فوق‌تخصص‌های مختلف حوزه قلب، خون و آنکولوژی و نیروهای زبده در حوزه آنژیوگرافی نقش شایانی در خدمت‌رسانی مؤثر، کم‌هزینه و فوری به هم استانی‌ها و کل ایران در این حوزه دارد و همکاران و پرسنل مجرب این مرکز فوق‌تخصصی در یاری‌رسانی و کمک درمانی به همه هم‌وطنان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ