نمی خواستند دیگر ایران به مدال طلا برسد/یزدانی اسطوره کشتی است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: گناه کشتی ما این بود که فرنگی کاران دو مدال طلا گرفته بودند و آنها دیگر نمی‌خواستند ایران به مدال طلا برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از پایان کار کشتی آزاد در المپیک پاریس و کسب ۳ نقره و یک برنز گفت: تیم ما حقش بیشتر از این بود، بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند. من عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم رنگ مدال‌هایمان بهتر باشد.

وی گفت: استحقاق تیم ما بیشتر از این بود، برای حسن یزدانی در فینال آن اتفاق افتاد. بدترین روز امیرحسین زارع مسابقه فینال بود، ولی در کنارش امیرعلی آذرپیرا خودش را به دنیای کشتی نشان داد. من فکر می‌کنم او حقش بیشتر از این است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: رحمان عموزاد ثبات خودش را به کشتی نشان داد. ما می‌دانستیم حریف ژاپنی اش سرسخت است، ولی کشتی خوبی گرفت و از ارزش‌های رحمان کم نمی‌شود.

کاوه گفت: امیدوارم که مردم هدیه بچه‌های کشتی را قبول کنند، آنها تک تک زحمت زیادی کشیدند. حسن یزدانی نشان داد اسطوره کشتی است، کسی که در ابتدای کشتی کتفش بیرون زد با این حال تمام تلاش خودش را به کار گرفت، یک دستی کشتی گرفت تا دل مردم را شاد کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم هیچ چیزی از ارزش‌های حسن یزدانی کم نمی‌شود. امیرحسین زارع هم در کنار اینکه کشتی را باخت، تیم داوری رعایت حال حریفش را کردند. اگر فیلم را دوباره ببینید ضربه‌هایی که با سر و دست به سر و صورت امیرحسین می‌زد هر کشتی گیر دیگری بود، داور به او اخطار می‌داد. یا جایی که بدون دلیل کشتی را قطع می‌کرد تا استراحت کند.

کاوه عنوان کرد: گناه کشتی ما این بود که فرنگی کاران دو مدال طلا گرفته بودند و آنها دیگر نمی‌خواستند ایران به مدال طلا برسد. رحمان در دو روز اول عالی کار کرد و تمام حریفان خود را شکست داد. در فینال می‌دانستیم کارش سخت است و رقیب خطرناکی پیش روی اوست، نتیجه کشتی رحمان در ۲۰ ثانیه رقم خورد. ولی مهم این است که رحمان زحمت زیادی کشید و شبانه روز در اردو تمرین می‌کرد.

وی گفت: امیرعلی آذرپیرا خودش را به کشتی دنیا معرفی کرد، حتی کشتی اول را هم می‌توانست برنده باشد، اما واقعاً حریفش او را اذیت کرد، شاید اگر یک خیمه خوب می‌زد باید الان روی سکوی اول می‌ایستاد. کسی که می‌تواند در این میدان حاضر شود و بعد از اتفاقات که برای کشتی افتاد، روی روحیه امیرعلی هم تأثیر گذاشت ولی خودش را جمع و جور کرد و خوب کشتی گرفت و ما امیدوار هستیم در آینده مردم از امیرعلی بیشتر خواهند شنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ