تعجب نظامیان اسرائیلی از ادعاهای درجه‌داران درباره شرایط غزه

اقتصاد ایران: افسران عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به رئیس ستاد ارتش این رژیم اعلام کردند، هنوز با نقطه پیروزی در نوار غزه فاصله زیادی داریم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی که اتفاقا از حامیان سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، شماری از افسران عالی‌رتبه ارتش اسرائیل که سابقه جنگیدن در نوار غزه را هم دارند در نامه‌ای سرگشاده به هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل اعلام کردند، شرایط در نوار غزه همچنان با نقطه ثبت پیروزی در آن فاصله زیادی دارد.

این افسران در نامه خود تاکید کردند: ما از اظهارات درجه داران اسرائیلی که از پیروزی قریب الوقوع سخن می‌گویند، شگفت زده شده‌ایم، ما که خود از همین میدان جنگ می‌آییم به خوبی می‌دانیم که شرایط با دستیابی به پیروزی فاصله دارد.

به اعتراف این افسران: گروه‌های فلسطینی به ویژه حماس همچنان توانمندی‌های فرا مرزی (مرز غزه) داشته و پهپاد و زیر ساخت‌های گسترده‌ای همانند تونل‌ها در اختیار دارند.

گفتنی است برای 310 مین روز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مشغول تجاوزات خود در نوار غزه است که در آن جنایات بزرگی را هم علیه ملت فلسطین و مردم مظلوم نوار غزه مرتکب شده است که آخرین آنها کشتار نمازگزاران در مدرسه تابعین بود که با حمایت مستقیم آمریکا و همراهی اروپایی‌ها انجام گرفت.

به اعتراف بسیاری از کارشناسان، ارتش اسرائیل به جز از بین بردن زیر ساخت‌های نوار غزه همچون بیمارستان‌ها و منهدم کردن برج‌های مسکونی و قتل عام مردم غیر نظامی دست آورد خاصی را در نوار غزه نداشته است و هنوز موفق به ثبت یک پیروزی قاطع علیه مبارزان فلسطینی نشده است.

براساس آخرین آمارهای منتشر شده جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شهادت حدود 40 هزار فلسطینی و زخمی‌ شدن 92 هزار نفر دیگر و آوارگی 90 درصد از ساکنان آن شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ