ظرفیت سازی حلقه های مردمی شروع فرآیند توسعه اجتماعی است

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان گفت: ظرفیت سازی حلقه های مردمی شروع فرآیند توسعه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه به مناسبت ۲۲ مرداد، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گردهمایی طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی با محوریت سازمان‌های مردم نهاد استان گلستان در گرگان برگزار شد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فعالان این حوزه در تحقق اهداف نهضت ملی مشارکت‌های اجتماعی و ارتقای این حوزه در گلستان اظهار کرد: تشکل‌ها حلقه‌های میانی بین دولت و مردم با محوریت اجتماعی هستند.

وی ضمن تشکر از همه فعالان حوزه تشکل‌های مردم نهاد استان گلستان و مجریان نهضت ملی مشارکت اجتماعی، افزود: امروز وجود تشکل‌های مردم نهاد در گلستان باعث شده تا استان جز برترین‌ها در کشور شناخته شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تشکل‌ها در کنار هم و به هم پیوسته هستند، گفت: خروجی فعالیت‌های تشکل‌ها در یک هدف خواهد بود که قادرسازی جوامع محلی و منطقه‌ای که بتوانند حقوق خود را تشخیص و مطالبه کنند و برنامه ریزی انجام شده را در کنار نهادهای حاکمیتی محلی به مرحله اجرا در بیاوردند. ظرفیت سازی در حلقه‌های مختلف مردمی شروع فرآیند توسعه اجتماعی است.

استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد: ساختمانی در خیابان الغدیر گرگان به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع در اختیار تشکل‌های مردم نهاد قرار خواهد گرفت.

در ادامه فرهاد سمیعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: با تلاش فعالان حوزه تشکل‌ها و کارشناسان مربوطه در این حوزه، استان گلستان رتبه سوم کشور را کسب کرد که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود و برنامه‌های در حال اجرا قابلیت ارتقا به رتبه اول نیز هستیم.

وی افزود: مجموعه‌ای از تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که اهم این حوزه‌ها مانند، حوزه سلامت، بخش گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست و منابع طبیعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جوانی جمعیت، توان یابی و معلولین مؤسسات خیریه از حوزه‌های فعالیت در نهضت ملی تشکل‌ها بوده است.


نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ