بیش از نیمی از مدارس محل استقرار آوارگان در غزه بمباران شده است

اقتصاد ایران: صندوق کودکان ملل متحد یونیسف در گزارشی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه بیش از نیمی از مدارس محل استقرار آوارگان در این باریکه هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، صندوق کودکان ملل متحد یونیسف طی گزارشی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیش از نیمی از مدارس محل استقرار آوارگان فلسطینی در نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون خبر داد.

صندوق کودکان ملل متحد با اشاره به حمله وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» بیان کرد: گزارش‌های هولناکی در خصوص حمله‌ای دیگر طی صبح روز شنبه به مدرسه‌ای در غزه که آوارگان را در خود جای می‌داد منتشر شده است. بر اساس این گزارش‌ها چندین کودک در محلی که آن‌جا را امن می‌پنداشتند، جان باختند یا زخمی شدند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد در گزارش خود خواهان حمایت از مدارس و پناهگاه‌ها در نوار غزه و توقف خشونت علیه کودکان فلسطینی ساکن این باریکه شد و بر ضرورت عدم حمله به مدارس و پناهگاه‌ها تاکید کرد.

یونیسف بیان کرد: کودکان نیاز دارند که در امان باشند. در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد از مدارس غزه که به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار می‌گرفتند به صورت مستقیم بمباران شدند. این حملات پیامدهای وخیمی را برای کودکان و خانواده‌ها در پی داشته است.

گفتنی است بامداد روز گذشته مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» نوار غزه که محل استقرار آوارگان فلسطینی بود هدف حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در این قتل عام هولناک بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روایت ارتش اشغالگران درباره جنایت مدرسه التابعین در محله الدرج واقع در نوار غزه مبنی بر اینکه مبارزان حماس و جنبش جهاد اسلامی در این مدرسه حضور داشته‌اند، گمراه کننده و دروغ است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ