ورود خودروهای شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: ورود خودروهای شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی در مرز مهران اظهار داشت: مهران گرانیگاه خدمت به زائر است و همه باید از این فرصت و موهبت الهی به بهترین نحوه استفاده کنیم.

وی افزود: در چنین نشستی گزارش کمیته‌ها ارائه و اگر چنانچه کمبودی در هر حوزه باشد با همکاری و هم‌افزایی همه مجموعه‌ها، کمبودها و خلع‌ها برطرف می‌شود.

بهرام‌نیا با قدردانی از گروه‌های مردمی و شهرداری‌های مناطقی از تهران و سایر شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به زوار در اربعین، بیان داشت: تا بدرقه آخرین زائر، در مهران هستیم و تا آخرین لحظه خادم زوار عتبات عالیات خواهیم بود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام در ادامه با تاکید بر جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مرز مهران، یادآورشد: تفکیک پسماند وجمع‌آوری آن بسیار مهم است و پسماند باید ساماندهی و مدیریت شود.

وی با تاکید بر فضای‌سازی استان با بنرها و پرچم با موضوع اربعین، گفت: فضاسازی مسیر پیاده‌روی اربعین و مسیر ایلام - مهران و نقاط پرتردد استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام گفت: با توجه به نیاز به داشتن اطلاعات از موجودی استان در همه حوزه‌ها، تمامی اقلام، تجهیزات و آب موردنیاز باید در سامانه ثبت شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک در داخل شهر و همچنین استفاده زوار از پارکینگ بزرگ اربعین و همچنین مدیریت ترافیک، از فردا ورود خودروهای شخصی زوار به داخل شهر مهران ممنوع است و زوار قبل از ورودی شهر مهران از مسیر دوربرگردان و پل روگذر مهران به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت می‌شوند و زوار پس از پارک وسایل نقلیه در پارکینگ بزرگ اربعین، با اتوبوس‌های درون‌شهری به پایانه انتقال داده می‌شوند.

وی با تاکید بر اعلام آمار دقیق، بروز و شفاف در اربعین، گفت: تمامی آمارهای مرتبط با اربعین باید بروز و دقیق باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: آمار رسمی در خصوص تردد زوار و دیگر امورات اربعین تنها از طریق استاندار ایلام به‌عنوان رییس ستاد اربعین استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به‌عنوان جانشین ستاد و فرماندار مهران اعلام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ