کیفیت آب آشامیدنی شهر مجلسی هفتگی کنترل می‌شود

اقتصاد ایران: اصفهان - شهردار شهر مجلسی گفت: آب آشامیدنی در شهر مجلسی به‌صورت دقیق و هفتگی از لحاظ کیفیت آزمایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا رجبی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان مبارکه با بیان اینکه دغدغه شورای اسلامی شهر مجلسی از ابتدا تأمین آب فضای سبز بود، اظهار کرد: به همین خاطر یک سد ژئوممبران با ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب ایجاد شد که بزرگ‌ترین سد در این شهر و جوابگوی دو ماه آبیاری فضای سبز شهری است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری شهر مجلسی در دوره گذشته، عنوان کرد: احداث و تجهیز ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی و خرید دو دستگاه اتوبوس شهری به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان دیگر اقدامات مدیریت شهری شهر مجلسی بود که با پیگیری‌های متعدد فراهم شد.

شهردار شهر مجلسی اظهار کرد: در سال گذشته ۴ ماشین و امسال ۶ ماشین قیر از وزارت کشور تحویل گرفته شد که توانستیم برنامه لکه‌گیری کل سطح شهر و روکش کامل خیابان ارم میانی را در برنامه بگذاریم.

رجبی با بیان اینکه شهر مجلسی دارای جمعیتی بالغ‌بر ۱۸ هزار نفر است، گفت: طبق آمار سال ۱۳۹۵ شهر مجلسی ۹ هزار و ۳۶۳ نفر جمعیت داشت که با گستردگی شهر و اقدامات مهم شهرداری این آمار در سرشماری آخر به ۱۸ هزار نفر جمعیت رسیده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم شهرداری مجلسی نصب پلاک‌های کد پستی هوشمند بود که به‌صورت بارکدی با همکاری اداره پست شهرستان مبارکه به‌عنوان اولین شهر در شهرستان اقدام به نصب آن کردیم که این خود زمینه‌ای برای هوشمند سازی شهر است.

شهردار شهر مجلسی با بیان اینکه شهر مجلسی دومین شهر در استان اصفهان است که توسعه فیبر نوری را آغاز کرد، گفت: توسعه فیبر نوری که در سطح شهر انجام شد یکی دیگر از اقدامات شهرداری مجلسی بود که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد و سرعت این شبکه اکنون به ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد و تقریباً همه محلات شهر مجلسی به این شبکه مجهز هستند.

رجبی افزود: بحث دوربین‌های کنترل ترافیکی را در توسعه شهر داشتیم که پایه‌های این دوربین‌ها در شهر نصب‌شده است و این موضوع در امنیت، عبور و مرور شهروندان مؤثر است و برآورد ریالی این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان است که این پروژه تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری مهر در خصوص آب آشامیدنی سطح شهر که در سال‌های گذشته دچار کمبود فشار بود، گفت: آب آشامیدنی در شهر مجلسی از ابتدا به عهده شرکت عمران شهر مجلسی بوده که در سنوات گذشته از چاه تأمین می‌شد که در شرایط خشک‌سالی فشار آب کمتر شده بود اما در دو سال گذشته طی قراردادی که با اداره آب و فاضلاب شهرستان منعقد شد تا این لحظه از نظر حجم و فشار آب مشکلی نداشته‌ایم و آب شرب شهر مجلسی به‌صورت دقیق و هفتگی از لحاظ کیفیت آزمایش می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ