بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون کشاورزی انجام می‌شود

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی در سه بخش با سه دستور دنبال شد، بخش اول بررسی برنامه ها و وضعیت وزیر پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رفیعی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی در سه بخش با سه دستور دنبال شد، بخش اول بررسی برنامه‌ها و وضعیت وزیر پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی بود.

وی ادامه داد: بخش دوم جلسه کمیسیون بررسی آمارهایی بود که رئیس سازمان شیلات ارائه داد و مقرر شد کمیته‌ای از نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت موجود سازمان شیلات تشکیل شود و بررسی‌های لازم را انجام دهند و گزارش بررسی‌های خود را به مرکز پژوهش‌های مجلس جهت ارائه به صحن علنی مجلس آماده کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: بخش سوم جلسه کمیسیون کشاورزی در خصوص آلودگی نفتی دریا بود که از خطوط انتقال نفت رخ می‌دهد، خطوط انتقال نفت موجب آلودگی زیادی در دریا می‌شود که در این خصوص گزارش‌هایی به کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی داده شده و امروز نسبت به صحت سنجی این گزارش‌ها و اقداماتی که وزارت نفت، سازمان بنادر و سازمان محیط زیست در جهت پیشگیری از آلودگی‌های نفتی باید انجام بدهد مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد این سه دستگاه برنامه خودشان را برای جلوگیری از آلودگی دریا هفته آینده به کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی ارائه دهند.

رفیعی‌افزود: کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی فردا برای بررسی وزرای پیشنهادی فردا تشکیل جلسه خواهد داد و تا آخر هفته برنامه‌های پیشنهادی وزرای جهاد کشاورزی و نیرو مطالعه خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ