اعزام ۱۶۰ مبلغ و مبلغه در ایام اربعین به مناطق مختلف ملایر

اقتصاد ایران: همدان-مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام ۱۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی، ملایر در ایام اربعین خبر داد.‌

حجت‌الاسلام احمد فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای خدمات دهی به زائران حسینی جلسات هماهنگی و برپایی موکب‌های حسینی تشکیل شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه تا کنون ۱۵ موکب هماهنگی‌های لازم انجام شده که قرار است در نقاط مختلف شهرستان برپا شوند افزود قطعاً این تعداد افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این موکب‌ها فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کنند افزود: پذیرایی از زائران در این موکب ها انجام می‌شود.

فارسی تصریح کرد: در این زمینه این موکب ها با کمک‌های مردمی و نذورات و کمک‌های خیرین هزینه‌های پذیرایی از زائران تأمین و کمک‌های زیر ساختی نیز با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان و دستگاه‌های خدماتی صورت می‌گیرد و برای جلوگیری از حوادث احتمالی هلال احمر، آتش‌نشانی، بهداشت و… نیز پای کار هستند.

وی همچنین به استقرار یک روحانی در هر موکب اشاره کرد و گفت: این روحانیون از سوی اداره تبلیغات اسلامی برای برپایی نماز جماعت و همچنین پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی، غرفه‌های مختلف و.. در موکب‌ها ها مستقر هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از زائران اربعین از مسیر استان همدان عبور می‌کنند گفت: بسیاری از این زائران از مسیر شهرستان ملایر می‌گذرند که در این راستا همه همت و تلاش مسئولان و موکب داران ارائه خدمات با کیفیت مناسب به زائران است.

وی همچنین به برپایی همایش جاماندگان اربعین اشاره کرد و گفت: این همایش نیز در روز اربعین از میدان امتم حسین به سمت میدان امام و سپس به سمت میدان امتم زاده عبد الله ملایر با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود

فارسی اعزام ۱۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی، برگزاری محافل و برنامه‌های قرآنی، برگزاری مراسم عزاداری در سطح مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، توزیع نذورات، فضا سازی محلات با برپایی مراسم‌های عزاداری در طرح محلات اربعینی و.. را نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام اربعین دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ