واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی در محولا

اقتصاد ایران: حماس به عملیات ضدصهیونیستی در محولا در غور اردن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حماس به عملیات ضدصهیونیستی در غور اردن که یک کشته و زخمی برجای گذاشت، واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که عملیات تیراندازی امروز در محولا در غور اردن در شمال کرانه باختری که طی آن یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد، پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی و نسل‌کشی ارتش دشمن در غزه بود.

حماس بیان کرد: این عملیات دلاورانه، ادامه دار و فزاینده در کرانه باختری تایید کننده پیام روشن ملت ما مبنی بر این است که به مقاومت خود ادامه خواهد داد و با جنایات اشغالگران، ارتش و شهرک نشینان مقابله خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدامات جنایتکارانه در کرانه باختری و کشتارهای وحشیانه در غزه هرگز جوانان به پاخاسته ما را متوقف نخواهد کرد و مقاومت شجاع ما به وظایف خود عمل می کنند تا اشغالگران و شهرک نشینان تاوان جنایاتشان را بدهند.

حماس بیان کرد: ما از مقاومت شجاع و جوانان به پاخاسته در کرانه باختری می خواهیم که به درگیری با اشغالگران و شهرک نشینان و مقابله با حملات متوالی آنها به شهرکها و روستاها در کرانه باختری ادامه دهند و بر دامنه عملیات دلاورانه خود بیافزایند.

پیش از این نیز جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ما از عملیات دلاورانه در محولا در غور اردن که سبب کشته شدن یک اشغالگر و و زخمی شدن شماری دیگر شد را مورد تمجید قرار می دهیم.این عملیات در راستای واکنش طبیعی و مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی و تداوم نسل کشی و کشتارهایی است که اشغالگران علیه ملت ما مرتکب می شوند. این جنایت آخرین جنایت بمباران مدارس و مراکز اسکان آوارگان در غزه و هدف قرار دادن نمازگزاران نخواهد بود. حمله و یورش ارتش اشغالگر به کرانه باختری امنیت برای شهرک نشینان و این رژیم به وجود نخواهد آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ