گزارش: آیفون ۱۷ اسلیم، گامی به‌سوی آینده‌ای بهتر برای آیفون‌ها است

اقتصاد ایران: ظاهراً اپل قصد دارد با معرفی گوشی باریک و خاص آیفون ۱۷ اسلیم، جان تازه‌ای به خط تولید گوشی‌های هوشمندش بدهد.

مارک گرمن در خبرنامه‌ی Power On خود، جزئیات بیشتری درباره‌ی مدل باریک آیفون ۱۷ ارائه کرده است؛ مدلی که با نام آیفون ۱۷ ایر یا آیفون ۱۷ اسلیم شناخته می‌شود. او به برنامه‌های آینده‌ی اپل برای گوشی آیفون، ازجمله مدل پرو با بدنه‌ی باریک‌تر، نیز اشاره می‌کند.

اپل در سال ۲۰۲۰ با آیفون ۱۲ مینی، آزمایش چهارمین مدل گوشی‌های پرچم‌دارش را آغاز کرد. متأسفانه این محصول فروش چشمگیری تجربه کرد و غول فناوری اهل کوپرتینو در سال ۲۰۲۲ آیفون مینی را کنار گذاشت و به‌جای آن آیفون ۱۴ پلاس را جایگزین کرد. این مدل نیز موفقیت چندانب به‌دست نیاورد؛ به‌همین‌دلیل، اپل می‌خواهد با معرفی مدل خاص‌تر، شرایط را کمی تغییر دهد.

شایعات مربوط به مدل باریک‌تر آیفون ۱۷ را از اوایل سال جاری شنیده‌ایم؛ اما هدف دقیق این مدل کاملاً مشخص نبود. طبق گزارش‌های قبل، بریدگی بالای نمایشگر دستگاه مذکور کوچک‌تر خواهد بود و از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توان بدنه‌ی آلومینیومی، نمایشگر ۶٫۶ اینچی و سیستم دوربین ضعیف‌تر اشاره کرد که ترکیب عجیبی از ویژگی‌های پرچم‌دارها و میان‌رده‌ها به‌نظر می‌رسد.

مقالات مرتبط:
  • جزئیاتی از خانواده آیفون ۱۷ لو رفت؛ از رونمایی مدل «اسلیم» تا حضور نمایشگر ۱۲۰ هرتز در همه مدل‌ها
  • آیفون ۱۷ اسلیم احتمالا نمایشگری با ابعاد بی‌سابقه را وارد خانواده آیفون می‌کند

گرمن گزارش‌های مربوط به آیفون ۱۷ با بدنه‌ی باریک را تأیید می‌کند و باور دارد این محصول ازنظر مشخصات فنی بین آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پرو قرار خواهد گرفت. او درباره‌ی ایده‌ی اپل برای فروش این گوشی می‌گوید: «اگر چیزی شیک‌تر از آیفون استاندارد می‌خواهید؛ اما واقعاً به عملکرد و ابعاد صفحه‌نمایش یا دوربین‌های مدل پرو نیاز ندارید، مدل ایر بهترین گزینه خواهد بود. این دستگاه ظاهر بسیار جذاب‌تری دارد و مشخصاتش در حد آیفون معمولی است.»

گرمن می‌گوید که آیفون ۱۷ اسلیم درمقایسه‌با مدل‌های مینی و پلاس احتمالاً فروش بیشتری تجربه می‌کند و باعث می‌شود تا خط‌تولید آیفون در سال ۲۰۲۵ رشد معناداری کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ