۱۹ ماموریت توسط نجاتگران هلال احمر قوچان

اقتصاد ایران: قوچان- رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: نجاتگران هلال احمر قوچان از ابتدای سال تا کنون ۱۹ عملیات امداد و نجات انجام داده اند که در آن به ۶۸ مصدوم امداد رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی رکن آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه هلال احمر قوچان دارای بیش از ۴ هزار داوطلب بوده که یک هزار و ۲۰۰ نفر آنها فعال هستند، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نفر از داوطلبان تبدیل وضعیت به شرکتی شدند که در حال حاضر در پایگاه‌ها فعال هستند و به دنبال اخذ مجوز هستیم تا بتوانیم از این نیروها در بخش‌های اداری استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان تعداد مأموریت‌های امداد و نجات هلال احمر قوچان از ابتدای سال را ۱۹ مورد بر شمرد که در آن ۶۸ حادثه دیده توسط عوامل هلال احمر امداد رسانی شدند و تصریح کرد: از این تعداد عملیات ۱۱ مورد در حوزه حوادث ترافیکی و سوانح رانندگی بود که عوامل به صورت تک تیم یا همراه با اورژانس ۱۱۵ در محل صحنه حادثه اعزام شده اند و ۱۲ نفر از ۱۵ مصدوم این حوادث توسط تیم پشتیبان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز تیم‌های امداد و نجات به ۸ مأموریت در خصوص حوادث کوهستان، آوار و سیلاب اعزام شده اند، گفت: در این مأموریت‌ها ۵۳ نفر دچار حادثه شده بودند که ۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و بقیه در محل مداوا شدند.

رضایی رکن آبادی بیان کرد: در طرح خادمان خورشید برای دهه آخر صفر جمعیت هلال احمر قوچان ۳ موکب در قالب ۳ تیم در امام زاده ابراهیم، امامزاده جلیل و علی زینل برپا خواهد شد که در هر موکب ۱۵ نفر از امدادگران به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از تفاهم جمعیت هلال احمر قوچان با بسیج رسانه مبنی بر برگزاری کلاس‌های آموزشی خبر داد و افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه برای خبرنگاران شهرستان و دوره خبرنویسی توسط بسیج رسانه برای داوطلبین برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ