جاده دوم مسیر دسترسی از پیرانشهر به تمرچین بازگشایی می شود

اقتصاد ایران: ارومیه- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای مقابله با حوادث غیر مترقبه احتمالی و جهت تردد اضطراری جاده دوم دسترسی پیرانشهر به تمرچین احداث و مسیرگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: در راستایی مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی و مدیریت پدافند غیر عامل بخصوص ترافیک‌های احتمالی در مسیرهای تردد زائرین اربعین در محور پیرانشهر به تمرچین این جاده مسیر گشایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس مطالعات فنی انجام شده و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به پیرانشهر، این مسیر به طول ۷.۵ کیلومتر از روستای کاسوره ده به تمرچین مسیر گشایی شده که طبق پیش‌بینی های انجام شده حداکثر تا هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات حوزه راه و شهرسازی استان برای تسهیل در تردد زائران حسینی (ع) بسیج شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین در حال بهسازی و تعریض بوده که با اتمام ۸ کیلومتر از احداث بزرگراه حیدر آباد- نقده - پیرانشهر ۴ کیلومتر مابقی در قالب ۲ مسیر دو کیلومتری از این محور در آستانه اربعین حسینی آسفالت و زیر بار ترافیک می‌رود.

عطایی افزود: با فعالیت جهادی همکاران اداره کل راهداری استان لکه گیری و روکش آسفالت محورهای تمرچین- پیرانشهر-نقده، میاندوآب - ملکان به طول ۲۵ کیلومتر، اجرای روشنایی طولی محورهای پیرانشهر - تمرچین و بازسازی روشنایی محورهای گردنه قوشچی و ارومیه - مهاباد در مجموع به طول ۴۰ کیلومتر و اجرای عملیات خط کشی به طول یک هزار کیلومتر و سایر عملیات جدا سازی و نصب تابلوهای کامپوزیتی در کلیه محورهای منتهی به مرز تمرچین انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ