رجاییان: استفاده از ورزشگاه امام خمینی ملزم پرداخت هزینه است

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: بابت هزینه‌های نگهداری ورزشگاه امام خمینی (ره) هر تیمی که بازی های خود را در این ورزشگاه میزبانی کند باید هزینه ای را پرداخت کند.

محمد رجاییان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در رابطه با میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: فدراسیون فوتبال زیر نظر دارد و ما باید برای این بازی حداقل‌ها را داشته باشیم. ما از فصل گذشته پیگیر وضعیت CIP و VIP ورزشگاه امام خمینی (ره) بوده‌ایم. در زمینه گیت های ورود و خروج هواداران با مشکلاتی رو به رو هستیم به این دلیل که این موارد به شرکت توسعه و تجهیز مرتبط می‌شود.

او ادامه داد: تا الان شرکت توسعه و تجهیز با ما همکاری خوبی داشته است اما باید همکاری خود را بیشتر کنند و فکر می‌کنم تا هفته سوم ورزشگاه امام خمینی (ره) کاملاً آماده خواهد بود. ما به دلیل اینکه بتوانیم ورزشگاه را خوب نگهداری کنیم تا زمین چمن و… آسیب نبیند نیازمند دریافت هزینه‌ای بابت برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام خمینی (ره) هستیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: سیستم کمک داور ویدئویی VAR را نصب کرده‌ایم و مسئولان مربوطه توصیه کرده‌اند که تا زمان آغاز بازی به آن دست نزنیم. مراحل تست سیستم کمک داور ویدئویی به کمک ما و فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

او ادامه داد: ما سال گذشته رتبه هفتم جدول را کسب کردیم و تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کردیم. سیاستگذاری ما در هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم داشتن یک تیم باشخصیت و به نظرم در دو، سه سال اخیر این اتفاق افتاده است. ما به دنبال ایجاد زیر ساخت‌ها هستیم و هر زمان که توانستیم این زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم و حرفه‌ای شدن خودمان را نشان دهیم آن موقع به بلند پروازی فکر خواهیم کرد.

رجائیان در رابطه با بازگشت حسین پورحمیدی به آلومینیوم گفت: او علاقه خاصی به این تیم دارد و مردم اراک هم پورحمیدی را دوست دارند و امیدوارم با همکاری باشگاه تراکتور این دروازه‌بان به صورت قرضی به آلومینیوم بازگردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ