۱۲۰ پروژه نیمه کاره تکمیل شد/ بافت فرسوده گره ساری

اقتصاد ایران: ساری- فرماندار ساری گفت: طی سه سال گذشته ۱۲۰ پروژه از ۴۰۰ پروژه عمرانی شهرستان تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت عصر یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه برای توسعه نباید به سمت قبیله گرایی برویم، گفت: احزاب سیاسی به ملت و کشور در همه حوزه‌ها توجه می‌کنند.

وی با عنوان اینکه شیوه مشارکت را تغییر دهیم، گفت: اولین موضوع و راه توسعه و ساخت ایران است و باید به سمت شرایط مطلوب برای توسعه حرکت کنیم.

نوبخت با اظهار اینکه اندیشه‌ها جامعه را هدایت می‌کند، رعایت کرامت انسانی را مطالبه مهم دانست و گفت: شناسایی اندیشه‌های جدید و نو ایجاد پل بین دولت و ملت امری مهم است.

فرماندار ساری تصریح کرد: نقش رسانه‌ها، بازگشایی گره‌ها برای ساخت ایران آزاد، آباد و توسعه یافته است و باید به سمت فضای مطلوب حرکت کنیم.

نوبخت ادامه داد: دشمنی با رسانه و خبرنگاران، دشمنی با آزادی و حقیقت است و ترویج کرامت انسانی از وظایف اصلی رسانه‌ها است.

فرماندار ساری با اظهار اینکه نمره قابل قبولی به خودم نمی‌دهم، گفت: باید فضا را در عرصه سیاسی به سمتی برویم که همه گروه‌ها به میدان بیایند و در این زمینه کارنامه قابل قبولی داشتیم.

وی با اشاره مسائل حوزه‌های عمرانی گفت: بخشی از طرح‌ها و برنامه‌های سال‌های قبل اجرا و تکمیل شد و تلاش کردیم برخی کارهای عقب مانده را تکمیل کنیم.

نوبخت شمار پروژه‌های نیمه تمام را در ابتدای فعالیت دولت در شهرستان ۴۰۰ پروژه ذکر کرد و گفت: ۱۲۰ پروژه تاکنون تکمیل شده است.

فرماندار ساری پسماند را دغدغه اصلی ذکر کرد و گفت: رفع معضل ترافیک نیازمند تهیه طرح جامع مدیریت شهری است.

وی بافت فرسوده و تا برخی را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: ۶۰۰ هکتار بافت فرسوده داریم و تا تکلیف آن روشن نشود، تکلیف شهر ساری روشن نمی‌شود.

نوبخت با بیان اینکه ۳۷۴ پروژه در سال جاری با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است، گفت: زباله سوز، کنارگذر، جاده ساری - تاکام از جمله نیازها است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ