اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی نیازمند اعتبار ملی است

اقتصاد ایران: رشت- شهردار سنگر با اشاره به تعامل دو سویه شهرداری و شورا برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی نیازمند اعتبار ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مهروانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد با اشاره به همراهی شورا در پیشبرد و اجرای برنامه‌های شهر اظهار کرد: تعامل شورا و شهرداری در مصوبات قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با همراهی شورا که مشارکت مردم را در تصمیم گیری دارند، امکان پذیر است، افزود:

مهروانی با اذعان به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی نیازمند بودجه ملی است گفت: در مدیریت شهری که با پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و… روبرو است لازم مسئولانی شهرستانی، استانی با تخصیص بودجه ملی در پروژه‌های عمرانی شهری شهرداری را همراهی کنند.

شهردار سنگر از همراهی شهرداری برای دومین سال به مواکب گفت و ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی تمامی ایستگاه‌های صلواتی در طول ایام محرم و صفر از حمایت شهرداری شورا برخوردار است.

وی با اشاره به خدمات رسانی موکب سنگر به زائران در همایش جهانی اربعین گفت: براساس دستور استانداری شهرداری سنگر نیز خدماتی را برای مواکب با اهداف لوازم بهداشتی و خدمات تجهیزاتی در نظر گرفته است.

مهرانی اضافه کرد: ضمن اهدای ۵۰۰۰ بطری آب معدنی ۵کیلو دارچین، ۵ کیلو تخم شربت، ۱۵۰۰ شامپو، صابون، لوازم بهداشتی و… برخی از خدمات چون تجهیزات و… که در توان شهرداری است با مصوبه شورای فرهنگی به مواکب کمک می‌شود.

دراین نشست شهردار و شورای از رسانه‌ها که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، همراهی بیشتر در رساندن صدای مردم، بیان راهکارها و ارائه مشکلات به منظور رسیدگی هرچه بهتر و بیشتر در خدمات رسانی شدند.

گفتنی دراین مراسم از خبرنگاران استانی و شهر سنگر که در اطلاع رسانی برنامه‌های شهری سنگر همکاری داشتند تجلیل بعمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ