بیانیه حزب تمدن اسلامی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

اقتصاد ایران: حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و کشتار آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن بیانیه حزب تمدن اسلامی بدین شرح است؛

جنایت جدید رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قلب مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار ساخت. کشتار بیرحمانه بیش از یکصد تن از آوارگان مظلوم و بی پناه فلسطینی در مدرسه تابعین در شرق غزه جنایتی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. متاسفانه وجدان بشری در خواب است و هیچ نیروی بازدارنده ای در برابر سبوعیت و تجاوز رژیم صهیونیستی قدرت حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان را ندارد. تشویق های مکرر آمریکا و اروپا و سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و عدم حمایت جدی کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی روز به روز عرصه را بر مظلومان فلسطینی و سایر مظلومان عالم تنگ تر کرده است.

ترور ناجوانمردانه ی شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما و تاخیر در وعده ی انتقام، بر جسارت این ددمنشان ضد بشر افزوده است.

حزب تمدن اسلامی با الهام از روحیه ظلم ستیزی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر حکیم و فرزانه  انقلاب (مدظله العالی) ضمن محکوم کردن این جنایت ها از تمامی حق طلبان جهان بویژه از امت اسلامی و حکومت های اسلامی که چندان امیدی هم به آنان نیست، مصرانه می خواهد که بیش از این نظاره‌گر صحنه‌ های ظلم نباشند و با همبستگی و اتحاد شر این غده ی سرطانی را از جامعه اسلامی کوتاه کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ