کیبورد مکانیکال K2 HE کی‌کران معرفی شد؛ سوئیچ‌های مغناطیسی، کلیدهای تعویض‌پذیر و قیمت ۱۲۵ دلار

اقتصاد ایران: کی‌کران (Keychron) کیبورد مکانیکال K2 HE را با ویژگی‌های جذاب ازجمله سوییچ‌های مغناطیسی و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع رونمایی کرد.

کی‌کران (Keychron) کیبورد مکانیکال جدید خود با نام K2 HE را معرفی کرد. این محصول از سوییچ‌ها مغناطیسی بهره می‌برد که امکان شخصی‌سازی نقطه‌ی عملکرد کلیدها از ۰٫۱ تا ۳٫۸ میلی‌متر را برای تجربه‌ای بهینه هنگام تایپ و بازی فراهم می‌کند. K2 HE از قابلیت Hot-Swap پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربران می‌توانند کلیدهای کیبورد را به‌سادگی تعویض کنند.

کیبورد K2 HE از کلیدهای مغناطیسی دوریل Gateron با استفاده می‌کند که عملکرد نرم و روانی دارند و تا ۱۵۰ میلیون بار فشرده‌شدن دوام می‌آورند. نرخ نمونه‌برداری (Polling Rate) این محصول یک کیلوهرتز است و درنتیجه، عملکرد بسیار سریعی ارائه می‌دهد.

کیبورد مکانیکال کی کران K2 HE
کیبورد مکانیکال کی کران K2 HE

برای اتصال K2 HE به کامپیوتر یا گوشی و تبلت می‌توان از USB Type-C (با سیم) و بلوتوث ۵٫۱ و اتصال بی‌سیم ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده کرد. این محصول از قابلیت اتصال چند دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به‌راحتی بین آن دستگاه‌ها جابه‌جا شوید. کیبورد K2 HE از باتری قابل‌شارژ ۴,۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی بهره می‌برد و طبق ادعای سازنده، شارژدهی طولانی دارد.

براساس اطلاعات صفحه‌ی کیک‌استارترز کیبورد K2 HE، این محصول از نورپردازی RGB با ۲۲ حالت مختلف و کلیدهای بادوام PBT و تثبیت‌کننده‌های PCB با پیچ برای پایداری بهتر هنگام تایپ بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های K2 HE می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Dynamic Keystrokes اشاره کرد که امکان اختصاص چندین عملکرد به یک کلید را براساس میزان فشار فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند تنظیماتی مانند نقطه‌ی عملکرد کلید‌ها و کلیدهای ترکیبی و الگوهای نورپردازی RGB را ازطریق نرم‌افزار تحت‌وب Keychron Launcher Web Configurator شخصی‌سازی کنند.

مقالات مرتبط:
  • این کاور کیبورد تایپ با ناخن‌های بلند را آسان‌تر می‌کند
  • کیبورد مکانیکال Q14 Max کی‌کران معرفی شد؛ چینش ارگونومیک و نام‌پد در سمت چپ

K2 HE از زبان طراحی کیبوردهای سری K2 کی‌کران و چیدمان فشرده‌ی ۷۵ درصدی با ابعاد ۳۲۰٫۵ در ۱۲۶٫۲ در ۴۰٫۷ میلی‌متر بهره می‌برد و وزن آن ۹۶۵ گرم است. این کیبورد در رنگ مشکی و سفید براق و با تزیینات چوبی طبیعی عرضه می‌شود که ظاهری ساده و زیبا به آن می‌بخشد.

قیمت کیبورد کی‌کران K2 He درحال‌حاضر ۱۲۵ دلار است و عرضه‌ی آن از اکتبر ۲۰۲۴ (مهر و آبان ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ