ابهام راهبردی صهیونیست‌ها در مواجهه با نحوه پاسخ جبهه مقاومت

اقتصاد ایران: یک کارشناس لبنانی در ویدئویی تحلیلی برای تسنیم ابراز داشت ابهام به وجود آمده برای صهیونیست‌ها در مورد نحوه واکنش جبهه مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر، سراسر سرزمین های اشغالی را در ترس و وحشت فرو برده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  «حسن حجازی»، کارشناس لبنانی در ویدیویی تحلیلی وحشت ناشی از ابهام استراتژیک در سرزمین‌های اشغالی در مورد نحوه پاسخ جبهه مقاومت به ترور شهیدان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر، فرمانده مجاهد حزب الله لبنان را مورد بررسی قرار داده است.

 

.

 

حجازی می‌گوید: «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان همواره مواضع قاطعانه‌ای نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اتخاذ می‌کند. ایشان در سخنرانی اخیر خود نیز تاکید کرد پاسخ مقاومت ممکن است همزمان با نبرد طوفان الاقصی در جبهه‌های جنگ و یا به صورت مجزا در زمان و مکانی دیگر داده شود.

وی افزود: ارزیابی صهیونیست‌ها آن است که پاسخ ایران و محور مقاومت به ترور شهید هنیه، رئیس دفتر حماس و شهید شکر، از فرماندهان و مشاوران نظامی دبیرکل حزب‌الله ممکن است زیرساخت‌های اساسی رژیم و یا ارتش اسرائیل را هدف قرار دهد و فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی را از مدار خدمت‌رسانی خارج کنند.

این کارشناس لبنانی افزود: بزرگترین نگرانی صهیونیست‌ها این است که جبهه‌های مختلف محور مقاومت به طور همزمان از امکانات خود برای حمله به سرزمین‌های اشغالی استفاده کنند، که در این صورت این مسئله موجودیت این رژیم را با خطری بی‌سابقه در طول 75 سال گذشته روبرو خواهد ساخت.

 

حجازی در پایان اذعان کرد، ابهام راهبردی صهیونیست‌ها در مورد نحوه واکنش قریب‌الوقوع محور مقاومت، وضعیت پراسترس کنونی را بر سرزمین‌های اشغالی حاکم کرده که حتی بر طرز تفکر صهیونیست‌ها  تاثیر می‌گذارد؛ چراکه آنها نسبت به کابینه  بنیامین نتانیاهو دچار درماندگی، ترس و نگرانی شده‌اند.


انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ