سیاستمدار عراقی: ایران حق مجازات صهیونیست‌ها را دارد

اقتصاد ایران: عضو هیئت رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق بر حق محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به جنایت‌های رژیم اسرائیل در منطقه تأکید کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دکتر حسن الساری، وزیر سابق و عضو هیئت رهبران مجلس اعلای إسلامی عراق در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی بر حق محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به جنایت‌های رژیم اسرائیل در منطقه تأکید کرد.

الساری با بیان اینکه اقدام قاطع جمهوری اسلامی و محور مقاومت برای مجازات صهیونیست‌ها حتما شکل خواهد گرفت، گفت: «ترور شهید هنیه از سوی این رژیم صهیونیستی، نقض آشکار حقوق بشر و نقض هنجارها و قوانین بین المللی است و این اقدام یک اقدام تجاوز کارانه علیه جمهوری اسلامی ایران و تشکیلات مقاومت اسلامی در نظر گرفته میشود.

عضو هیئت رهبران مجلس اعلامی اسلامی عراق افزود: «این اقدامات وحشیانه استکبار و بی‌عدالتی رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاومت چهره واقعی صهیونیست‌ها را آشکار کرد».

 حسن ساری با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا در منطقه گفت: «سیاست دوگانه امریکائی‌ها و ادعای دفاع از حقوق بشر، تمام دنیا را از این واقعیت آگاه کرد که این برچسب‌ها فقط سیاه و جوهری روی کاغذ بوده و یک کالای فرسوده شده است».

وی با بیان اینکه عملیات ترور مانند ترور شهید هنیه نمی تواند اعتقاد و استواری فرزندان مقاومت را کم کند، تأکید کرد که پیروز، کسی است که ایمان داشته باشد و ثابت قدم باشد و فرزندان مقاومت به جهادشان تا پیروزی کامل بر دشمنان ادامه خواهند داد و ریشه مستکبران کنده خواهد شد.

این سیاستمدار عراقی شکست مستکبران و متجاوزین در منطقه را حتمی دانست و گفت: این مستکبران همانطور که در مراحل قبل شکست خوردند بار دیگر شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ