پیام تبریک رییس صندوق نوآوری در پی انتصاب معاون علمی

اقتصاد ایران: رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پیامی به مناسبت انتصاب معاون جدید علمی رییس‌جمهور، بر تقویت همکاری‌های همه‌جانبه با معاونت علمی به‌ویژه در عرصه تامین مالی فناوری و نوآوری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پیام تبریک به دکتر حسین افشین، معاون جدید علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴ دهه‌ای که از عمر پربرکت آن می‌گذرد، همواره در مسیر توسعه علم، فناوری و نوآوری کوشیده است و با وجود همه فراز و فرودها، به دستاوردهای سترگی در این عرصه دست یافته است. اینک زیست‌بوم بالنده فناوری و نوآوری کشور که در زمره بهترین‌های منطقه قرار دارد، میزبان بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان است که در گوشه و کنار ایران اسلامی با اتکا به تلاش‌های هزاران نخبه جوان ایرانی، به توسعه و تجاری‌سازی فناوری پیشرفته اشتغال دارند و شمار چشمگیری از آنان با موفقیت وارد بازارهای بین‌المللی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اما به رغم دستاوردهای درخشنده و ظرفیت‌های بی‌مانند، هنوز «اقتصاد دانش‌بنیان» با معیارهای کیفی و کمی با جایگاه مطلوب خود فاصله معناداری دارد. با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، همه فعالان و بازیگران عرصه فناوری و نوآوری کشور، «افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص داخلی» را دنبال می‌کنند و نقش بی‌بدیل سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان متولی اصلی این حوزه بر کسی پوشیده نیست. به ویژه با اتکا به ظرفیت‌های بی‌همتای قانون جهش تولید دانش‌بنیان که معاونت علمی و فناوری یکی از بانیان اصلی آن بوده است، در آستانه فعالیت دولت چهاردهم، افق‌های جدیدی برای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور قابل تصور است. صیانت همه‌جانبه از اجرای تمام‌عیار این قانون می‌تواند به نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد دانش‌بنیان در کشور بدل شود.

خیاطیان ضمن تبریک انتصاب دکتر افشین به عنوان معاون رییس‌جمهور در حوزه علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، تأکید کرد: آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی برای تقویت همکاری‌ها به ویژه در عرصه تامین مالی فناوری و نوآوری را اعلام می‌کنم و توفیق جنابعالی در عرصه خدمت‌رسانی به بازیگران عرصه فناوری و نوآوری را از خداوند منان مسالت دارم. همچنین لازم می‌دانم از زحمات برادر عزیز و ارجمندم، مرد با اخلاص، با اخلاق و نخبه کشورمان (دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی) که به حق یکی از بهترین دوره‌های همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی را رقم زدند، صمیمانه تشکر نمایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ