برقراری ثبات منوط به رای قاطع نمایندگان به کابینه پیشنهادی است

اقتصاد ایران: جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور اعلام کرد: برقراری ثبات منوط به رای قاطع نمایندگان به کابینه پیشنهادی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه‌ای از لیست پیشنهادی وزرای دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی حمایت کرد و نوشت: برقراری ثبات منوط به رأی قاطع نمایندگان به کابینه پیشنهادی است. به نمایندگان ملت ایران در قوه مقننه توصیه اکید می‌کند که در روزهای آتی صحن بهارستان را به جلوه‌گاه تعامل منطقی دولت و مجلس تبدیل کنند.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که ملت شریف ایران امروز در فرآیند معرفی وزرای پیشنهادی قرار گرفتند و رئیس جمهور محترم با هدف دمیدن روحیه تازه و چابک‌سازی کابینه در کلیه حوزه‌ها دست به انتخاب‌های جدیدی زد و چهره‌هایی توانمند و مجرب را برای وزارتخانه‌های خود به مجلس محترم معرفی کرد. بدون شک نمایندگان ملت شریف ایران به خوبی می‌دانند که کشور در چه موقعیت حساس اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از همه ملت ایران به دلیل رسالت ملی و دینی خود، اهمیت و ضرورت تعامل و همکاری را درک کرده‌اند. برقراری ثبات در عرصه مدیریتی و تحق شعار عدالت منوط به رأی قاطع نمایندگان عزیز مجلس به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور پزشکیان است. در همین راستا جبهه اصلاح طلبان ایران به نمایندگان ملت ایران در قوه مقننه توصیه اکید می‌کند که در روزهای آتی صحن بهارستان را به جلوه‌گاه تعامل منطقی دولت و مجلس تبدیل نمایند تا کابینه نیز وارد یک فرآیند انگیزشی دوچندان شود. رأی به همه گزینه‌های معرفی شده قطعاً دادن علامت‌های شفاف و روحیه بخش به ملت نجیب ایران است.

مدیران ارشد معرفی شده توسط رئیس جمهور محترم هر کدام کوله باری از تجارب گرانبها را به همراه خودبه وزارتخانه‌هایشان خواهند برد که امید می‌رود با اجرای برنامه‌های ارائه شده و نظارت‌های دقیق مجلس در جهت ایجاد رونق اقتصادی و کاهش معضلات اجتماعی موفق و پیروز باشند.

جبهه اصلاح طلبان ایران

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ