امروز وحشت انتظار پاسخ ایران سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته است

اقتصاد ایران: قم- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز وحشت از انتظار پاسخ همه سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است و دشمن فکر می‌کند که شکست میدان جنگ را می‌تواند با ترور جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد نایینی پیش از ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در سپاه استان قم برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت کار خبرنگاران در شرایط جنگی مضاعف‌تر است چراکه آنها روایت گر و رزمنده هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ما درگیر جنگ ترکیبی هستیم و بخشی اصلی این جنگ، جنگ شناختی و روایت‌ها است.

وی افزود: خبرنگاران اراده فرماندهان را مستحکم می‌کنند و به آنان اعتماد به نفس می‌دهند و میدان جنگ را عمق می‌دهند.

سردار نائینی ادامه داد: افکار عمومی امروز مؤلفه اصلی قدرت ملی است و دشمن ذهن، باور و اراده ما را هدف قرار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: رسانه‌ها سلاح اصلی جنگ ترکیبی هستند و مهمات این سلاح‌ها محتوایی است که خبرنگاران تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: تخریب ارزش‌ها، هویت یک جامعه، فرهنگ، عوامل وحدت و هم بستگی یک جامعه خطرناک‌ترین تهدید برای آن جامعه و ملیت است.

سردار نائینی گفت: وقتی جامعه نسبت به داشته‌های خود دچار تردید باشد و بدون انگیزه باشد، بنیان جامعه سست می‌شود و هویت تغییر می‌کند و موجب شکل‌گیری رفتارهای معارض می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رسالت اصلی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزایش قدرت تمیز، تشخیص و آگاهی در جامعه است چراکه جامعه آگاه و بصیر جامعه‌ای است که دارای فهم سیاسی باشد و فریب روایت تحریف را نخورد.

وی اذعان کرد: قطعاً خبرنگاران انسان‌های خنثی و بی تفاوت نیستند چراکه در دل حوادث قرار می‌گیرند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین و امید آفرینی قرار دارند.

سردار نائینی تصریح کرد: هر کسی بهتر بتواند تصویر سازی کند، موفق است و دشمن به دنبال این است که در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی یک نوع نابینایی ایجاد کند تا خواسته خود القا کند.

وی گفت: در میدان جنگ، محرومیت زدایی و همه عرصه‌های مجاهدت و خدمت در این میادین اگر راویان نباشد، این مجاهدت‌ها به تصویر کشیده نمی‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: متأسفانه عملیات رسانه ما و مجاهدت‌های جامعه رسانه ما متناسب با مجاهدت‌ها نیست.

سردار نائینی با تصریح بر اینکه گاهی روایت خوب را می‌توان از دل شکست‌ها روایت کرد، بیان کرد: در جنگ روایت‌ها واقعیت عینی مهم نیست، بلکه تصویر سازی مهم است.

وی افزود: دشمن با تصویر سازی ما را دچار چالش می‌کند و این موضوع مانند این است که مکسی دستاورها را می‌بیند ولی دچار تردید است و بدبینی دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: انتشار اخبار با تصویر سازی هدف مند در جنگ روایت انجام می‌شود.

سردار نائینی ادامه داد: اتاق فکر و نخبگان فکری آمریکایی وقتی ایران را روایت می‌کنند می‌گویند که ایران امروز کشوری مستقل و پیش برنده مقاومت و بی ثبات کننده امنیت اسرائیل است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند در مقابل دشمنان عملیات انجام دهند و اگر بخواهیم ببینیم که چقدر موفق هستیم باید ببینیم که تصویر پیشرفت نظام در جامعه چگونه است و چقدر با آن فاصله داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز با توجه به تنوع رسانه‌ها و حساسیت افکار عمومی با کثرت روایت مواجهه هستیم و مقام معظم رهبری بارها خطاب به دستگاه‌های مسئول فرمودند که باید اعتماد افکار عمومی را با تبلیغ درست و انعکاس هنرمندانه عملکرد بدست بیاورید.

سردار نائینی ادامه داد: ایمان و اعتماد وقتی آسیب دید، مهمترین سرمایه اجتماعی از دست می‌رود و ما باید صادقانه و به موقع روایت کنیم و همواره با دانش و مهارت ارتباطی باشد.

وی گفت: جهاد تبیین یعنی به ابهام آفرینی‌ها پاسخ مستدل داده شود و مجال روایت گری از دیگران گرفته شود و در این جنگ به اولین چیزی که نیاز داریم این است که آن را باور کنیم.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: سرعت و واکنش به موقع در اطلاع سانی یکی از شاخص‌های روایت مطلوب است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهمترین دستورالعمل دشمن در جنگ ترکیبی، روایت گری است ضمن اینکه آنان قبل از حادثه برای توطئه‌های خود دستور العمل دارند.

سردار نائینی گفت: ترور شهید اسماعیل اسماعیل نقض حاکمیت ملی و حقوق بشر و مصداق بارز صلح و امنیت بین المللی است و متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل از جنایت کاری صهیونیستی و پاسداشت حقوق بین الملل بواسطه حمایت از آمریکا و غرب ناتوان است.

وی ادامه داد: امروز در جوامع بین المللی شاهد تحریف یک جانبه حقوق بشر هستیم و ترور اخیر بخشی از جنگ ترکیبی و سیاسی و شناختی بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن از عملیات تروریستی روایت سازی می‌کند و هدف آن تضعیف جبهه مقاومت است لذا او در این امر شکست خورده است.

سردار نائینی خاطرنشان کرد: امروز وحشت از انتظار پاسخ همه سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است و دشمن فکر می‌کند که می‌تواند شکست میدان را با ترور جبران کند و یقیناً موجودیت رژیم صهیونسیتی با چالش مواجه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ