پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی را به سرانجام رساندیم

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون اسکیت گفت: یکی از اولویت‌های ما این بود تا بتوانیم کارهای بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی را به اتمام برسانیم که توانستیم این امر را عملی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکیت، مجید هنرجو در خصوص بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم پس از پیگیری‌های فراوان مراحل بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی را به سرانجام برسانیم هر چند هنوز هم برنامه‌هایمان برای انجام دادن متعدد است.

وی با بیان اینکه در این فدراسیون کارهای به جامانده زیادی وجود دارد که باید با سرعت به سرانجام برسد، گفت: بالاخره رشته مفرح اسکیت در سراسر کشور مخصوصاً در میان جوانان و سایر اقشار جامعه رشد خوبی یافته است و این صنعت پرطرفدار و پُردرآمد باید با ساختاری قدرتمند در مسیر رشد قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون اسکیت در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت گفت: در همین مدت با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم، توانستیم در شهرهای مختلف برای ورزشکاران‌مان اردوهای خوبی تدارک ببینیم تا آنها تمریناتشان را زیر نظر مربیان پیگیری کنند. در این اردوها ورزشکاران در حال آماده‌شدن برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا در شهریور ماه هستند و برای حضور موفق در این رقابت‌ها سخت در تلاشند تا به آمادگی مدنظر برسند تا در مصاف با حریفان سطح بالای خود قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارند، اگر چه برای کسب مدال همه مبارزه می‌کنند اما یک لحظه غفلت باعث می‌شود تا از قافله جا بمانند.

هنرجو درباره بحث استعداد پروری توضیح داد: به طور حتم مسأله استعدادیابی و حمایت از استعدادها مهم‌ترین رویکرد و برنامه ما در سال جاری است تا در این مسیر، پرورش جوانان نخبه را به بهترین شکل ممکن در دستور کارمان قرار بدهیم. ما با همکاری و کمک هیأت‌های استانی تصمیم داریم تا داده‌های بسیار مطلوبی را از هر استان با استناد به اینکه چه تعداد علاقه‌مند به رشته اسکیت در آن مناطق وجود دارد جمع‌آوری کنیم تا به شکل راحت‌تری بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی برای موضوع استعداد پروری داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ