دستاوردهای توانمندسازی محلات کم برخوردار به نمایش در می آید

اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: دستاوردهای توانمندسازی محلات کم برخوردار استان البرز بعد از ماه صفر به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد کاظمینی با اشاره بر اینکه می‌توان بسیاری از مشکلات اساسی کشور به ویژه عرصه‌هایی که با مشکلات و موانعی مواجه است را با همراهی و مشارکت عالمانه مردم رفع کرد، گفت: از دو سال و نیم گذشته قرارگاه اجتماعی به عنوان یک اقدام نوآورانه در سطح کشور، در استان البرز کلید خورد.

کاظمینی اظهار کرد: پس از آموزش و افزایش آگاهی‌های شبکه‌های مردمی که توانمندی‌های لازم را کسب کرده‌اند و حضور در فرآیند قرارگاه اجتماعی، مشکلات مردم را به صورت محله محور شناسایی و در اولویت قرار داده تا با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های استان، مسائل حل شوند.

وی گفت: تمرکز دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی در قرارگاه اجتماعی منجر به خدمات شایانی در راستای محرومیت زدایی و حذف آسیب‌های اجتماعی محلات شد.

کاظمینی تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های فرا استانی، قرارگاه اجتماعی البرز به عنوان مدلی موفق شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این مسؤول گفت: بر این اساس دستاوردهای قرارگاه اجتماعی البرز به صورت کتابچه و ارائه در نمایشگاهی در تهران در معرض دید عموم، دستگاه‌های اجرایی سایر استان‌ها و دولت جدید قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: قرارگاه اجتماعی با هدف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی محلات کم برخوردار با رویکردهای مردم محوری، عدالت محوری با تقسیم استان به ۶۶ محله، تا کنون ۱۵۷۵ طرح در دست اقدام داشته است.

کاظمینی با اشاره به اینکه امیدواریم تجربه مدل مردمی موفق قرارگاه اجتماعی در دولت چهاردهم مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: نمایشگاهی بعد از ماه صفر در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به نمایش دستاوردهای مجموعه‌های فعال مردمی و دستگاه‌های خدمات رسان، اظهار کرد: اقدامات ۶۷ محله هدف قرارگاه اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ