یحیی گل محمدی دوشنبه در تمرین فولاد حاضر می‌شود

اقتصاد ایران: با اعلام مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان، یحیی گل محمدی از روز دوشنبه در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، یحیی گل محمدی که در نیم فصل اول هدایت پرسپولیس را عهده دار بود، به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان انتخاب و معرفی شد.

در همین خصوص تمرینات این تیم زیر نظر گل محمدی برگزار شد و بازیکنان مدنظر او هم توسط مدیریت فولاد جذب شدند. امروز یکشنبه ۲۱ مرداد خبری در فضای مجاز منتشرشد مبنی بر اینکه گل محمدی از مسئولان فولاد خوزستان ناراحت است و به تهران برگشته و حتی شایعه فسخ قرارداد این مربی نیز مطرح شد اما اسماعیل حاجی زاده مدیر تیم فوتبال فولاد در گفت و گو با مهر این موضوع را تکذیب کرد.

حاجی زاده در این خصوص اظهار داشت: روز جمعه بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان برگزار کردیم و از قبل هم اعلام کرده بودیم که روز یکشنبه که امروز باشد تمرین تیم تعطیل است. معمولاً بعد از انجام یک بازی تدارکاتی، فردای آن تمرینات ریکاوری خواهیم داشت و روز بعد از آن تعطیل می‌شود.

او ادامه داد: طبق برنامه از پیش تعیین شده، گل محمدی بعد از بازی با استقلال خوزستان راهی تهران شد و روز دوشنبه ساعت ۱۷ وارد خوزستان خواهد شد.

حاجی در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی قهر کرده است و اینکه قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند، گفت: این موضوع شایعه است و صحت ندارد.

مدیر تیم فولاد در رابطه با شرایط این تیم خاطر نشان کرد: یک اردو در دبی امارات داشتیم و پس از آن هم یک بازی خوب تدارکاتی داشتیم. تمامی بازیکنان از روحیه بسیار عالی برخوردار هستند و در تمرینات عملکرد خوبی دارند و نمایش آنها مقابل استقلال خوزستان هم امیدوار کننده بود. شک نکنید که در این فصل یک فولاد متفاوت نسبت به سال‌های قبل مشاهده خواهید کرد.

او افزود: ما سعی می‌کنیم تا یک بازی زیبا، جذاب و خوزستانی پسند از خود ارائه دهیم. هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل باشگاه فولاد) در حال مذاکره با برخی از بازیکنان خارجی برای جدایی از تیم است و شرایط جدایی آنها با بازیکنان ایرانی بسیار متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ