تقویت روابط عمومی‌ها، ضرورتی انکارناپذیر است

اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: بهره‌گیری صحیح از ظرفیت فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی از خدمات صورت گرفته یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی در اولین نشست روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان که امروز یک شنبه برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، خواستار توجه بیش از پیش به پرداختن مسائل روز در کانال‌های اطلاع رسانی دستگاه‌ها خصوصاً نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شذ و گفت: بهره‌گیری صحیح از ظرفیت فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی از خدمات صورت گرفته یک ضرورت است.

وی ضمن تداوم این نشست‌ها، بر هم افزایی حوزه روابط عمومی‌ها و اطلاع رسانی دستگاه‌ها خصوصاً در بین نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید و اظهار کرد: روابط عمومی‌های در کنار پرداخت به مسائل نهادهای خود، باید مسائل روز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله)، ریاست جمهوری، مناسبت‌های ملی و مذهبی و غیره را نیز در کانال‌های ارتباطی خود با جامعه هدف در میان بگذارند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید به جذب مخاطب در سطح استان، بر تأثیرگذار شدن کانال‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از مناسبت‌های پیش رو، اربعین و حضور زائران اربعین حسینی از کشور دوست و برادر، پاکستان است که در این راستا این اداره کل برای سومین سال متوالی امسال مقرر شده با سه موکب ثابت به استقبال زائران پاکستانی برود.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته دو موکب در مرزهای میرجاوه و ریمدان (جنوب استان) و یک موکب نیز در زائر سرای امام رضا (ع) برنامه ریزی شده و هرکس که توانایی خدمت در این مواکب را دارد، می‌تواند برای برنامه ریزی بیشتر، آمادگی خود را به حوزه اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اطلاع بدهد.

حسینی اضافه کرد: در سال‌های گذشته نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، مشارکت بسیار خوبی در پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی داشته اند و امیدواریم امسال این همکاری‌ها، تداوم داشته باشد.

وی بر تقویت روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: با همکاری استانداری و چند نهاد دیگر، به زودی دوره‌های خبرنویسی، عکس خبری و غیره را با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ویژه پرسنل روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی و اصحاب رسانه علاقمند، با استادی یکی از برجسته‌ترین فعالان این حوزه در کشور و به صورت مجازی برگزار و افرادی که بتوانند در پایان، آزمون مربوطه را قبول شوند، گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بر ارتباط مستمر با اصحاب رسانه، تاکید کرد و ادامه داد: روابط عمومی ضعیف، نه تنها برای هر دستگاه، بلکه برای جامعه نیز قابل قبول نیست، بنابراین تلاش برای ارتقا در این بخش در اولویت باید قرار داشته باشد.

وی در پایان بر ایجاد شبکه در سطح استان توسط روابط عمومی‌ها برای ارتباط مستمر و پایدار با مردم تاکید کرد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست، حاضرین به ارائه پیشنهادات، بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداخته و از تداوم برگزاری این گونه جلسات و برگزاری دوره‌های آموزشی مطرح شده و ارتباط بیش از پیش با اصحاب رسانه استقبال کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ