رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی خراسان رضوی

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی خراسان رضوی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش آوان اظهار کرد: از اول خرداد سال جاری در ۲۸ مرکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر، در سطح ۱۶ شهرستان خرید تضمینی، آغاز و تاکنون بیش از ۱۶۷ هزار و ۷۰۰ تن گندم از کشاورزان استان توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱۱ هزار و ۳۳ تن گندم به صورت تضمینی توسط این شبکه خریداری شده که سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فعالیت تمامی مراکز خرید تعاون روستایی در سطح استان خاطرنشان کرد: این مراکز هر روز فعال و کارکنان پرتلاش شبکه تعاون روستایی استان بی‌وقفه و با سعه صدر در حال خدمت‌رسانی به کشاورزان هستند و تحویل محموله‌های گندم را بر اساس مقررات انجام می‌گیرد.

آوان بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه کشاورزان و لزوم حمل محموله‌های گندم خریداری شده از انبارهای مراکز خرید و حمل به سیلوهای مرکزی، اداره کل غله استان در این خصوص همکاری قابل تقدیری با شبکه تعاون روستایی داشته که نتیجه این همکاری قطعاً رضایت کشاورز و خدمت رسانی بهتر در تحویل دست‌رنج یک سال تولیدکنندگان این محصول استراتژیک است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه که تمام مسؤولان مرتبط در استان، پیگیر پرداخت سریع وجه گندم به حساب کشاورزان هستند، اظهار امیدواری کرد: پرداخت به موقع وجه گندم کاران توسط دستگاه‌های متولی، کام کشاورزان استان را شیرین خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ