طی ۳سال دولت سیزدهم تنها از یک خبرنگار شکایت کردیم

اقتصاد ایران: ورامین- فرماندار ورامین گفت: طی سه سال دولت سیزدهم تنها از یک خبرنگار و آن هم برای انتشار خبر کذب یک انفجار و عدم حذف خبر شکایت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی در نشست با اصحاب رسانه ورامین در پاسخ به سوالی در خصوص شکایت بدنه اجرایی‌ای شهرستان از اصحاب رسانه گفت: ادعایی مطرح شد، که شکایت‌های ۳ سال اخیر دولت از هشت سال دوره قبل بیشتر است، قاعدتاً وقتی این ادعا مطرح می‌شود، باید آمار داشته باشید.

وی گفت: شکایت‌ها در این دوره قطعاً کمتر از دوره قبل بوده که آمار را از دادگستری ورامین می‌توان گرفت.

فرماندار ورامین افزود: در اوج حمله به بنده و معاونینم به ویژه طی سه الی چهار ماه اخیر هیچ شکایتی نکرده‌ایم. مناسبات ما با خبرنگاران هیچگاه بر اساس اینکه بنده را نقد کرده و یا تعریف کردند، تعریف نشده است.

وی با بیان اینکه از من نخواهید خبرنگاری که شرافت خبرنگاری را لکه دار می‌کند، کنار این جمع اصحاب رسانه بنشانم، اظهار کرد: ما فقط یک شکایت از خبرنگاران طی سه سال اخیر کردیم، آن هم برای شب چهارشنبه سوری ۱۴۰۱ و در سال اغتشاشات بود، یکی از آقایان خبر کذب در خصوص انفجار در نقطه‌ای منتشر کرد، خبر کذب بود و واقعیت نداشت، خبر را هم پس از دو بار تماس دو دستگاه امنیتی حذف نکرد.

درویشی افزود: یک وقت است خبر واقعیت دارد، اما اساس این خبر کذب بود. این فرد در این حالت هم به دلیل شکایت یک فرد حقیقی وارد زندان می‌شود و در پی شکایت ما زندانی نمی‌شود، نباید به نام دولت نوشته شود، اما در عین حال برای آزادی همین فرد هم ۲۹ اسفند، بنده میانجیگری کردم.

وی گفت: در خصوص خبرنگار دیگری نیز که بنده به وی ارادت دارم، باید بگویم، شب انتخابات مجلس استوری گذاشت که با مضامینی که سال ۸۸ کشور را به آشوب کشیده بود، بابت این استوری به وی تذکر هم داده شد، اما استوری را حذف نکرد، باز هم ما شکایت نکردیم و پیگیری شورای تأمین بود.

فرماندار ورامین گفت: برای گرفتن تخفیف در پرونده این فرد بنده پادرمیانی کردم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ