توضیحات قالیباف درباره روند بررسی برنامه وزرای پیشنهادی

اقتصاد ایران: رئیس مجلس گفت: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح در نوبت صبح و عصر بر اساس جداول پیش بینی شده تشکیل می‌شود.

- اخبار سیاسی -

یه گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پس از اعلام وصول اسامی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، طی سخنانی، گفت: بعدازظهر امروز کمیسیون های تخصصی طبق دستور قبلی جلسات خود را برگزار می‌کنند و جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح در نوبت صبح و عصر بر اساس جداول پیش بینی شده تشکیل می‌شود.

 

وی افزود: از نمایندگان میخواهم  که به جدول پیش بینی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون پایبند باشند تا وزرا بتوانند در تمامی کمیسیون ها حضور پیدا کنند که تا آخر هفته کار بررسی برنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها به پایان برسد.

قالیباف خاطرنشان کرد: البته اگر ادامه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها به شنبه هفته آینده کشیده شود درباره جلسه علنی در چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد. از فردا تنها وزرای پیشنهادی، نمایندگان مجلس، معاونین پارلمانی وزارتخانه ها به همراه دو کارشناس معرفی شده از سوی  وزیر پیشنهادی می‌توانند در پارلمان حضور پیدا کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه جلسات کمیسیون ها از 8 صبح تا 8 شب برگزار می‌شود، عنوان کرد: لذا اگر نمایندگانی خواستند خارج از کمیسیون‌ها جلسه با وزرای پیشنهادی داشته باشند می‌توانند پیش از 8 صبح یا 8 تا 12 شب در مجلس با وزرای پیشنهادی جلسه برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس از بعد از اذان صبح تا 12 شب آمادگی حضور وزرا و برگزاری جلسات نمایندگان  را دارد و ضرورتی ندارد که نمایندگان خارج از مجلس جلساتی با وزرای پیشنهادی داشته باشند چون در مجلس همه امکانات برای برگزاری این جلسات پیش بینی شده است‌.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ