۷۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی شد

اقتصاد ایران: اصفهان-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان، ۷۶۶ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: طی چهارماهه ابتدایی سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از ۷۶۰ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان برای معرفی کارجویان به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار آمادگی دارد و برای این منظور بسته‌های تشویقی کارفرمایی همچنان ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش تأثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت دارد، افزود: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان، ۷۶۶ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار را با تکیه بر آموزش‌های مهارتی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه استفاده از توانایی و استعدادهای درون خانواده در ایجاد طرح‌های کوچک نقش بسزایی دارد و هر کدام از اعضای خانواده در فرایند تولید محصول نهایی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند، ۶۳۰ مددجو، آموزش‌های پایه و مهارتی کسب کردند تا بتوانند در کنار خانواده و نگهداری از فرزندان و همسران بیمار خود، درآمدزایی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ