هوندای برقی با چه مشخصات و امکاناتی می آید؟

اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت معین موتور؛ وارد کننده هوندا وزل و نسخه برقی این خودرو یعنی e:ns۱ است که تا کنون چند مرحله در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شده است. هوندا HR-V تا کنون در سه نسل عرضه شده و نسل سوم آن با نام هوندا وزل در چین مونتاژ و عرضه می شود و نسخه برقی آن با نام e:ns۱ یکی از موفق ترین خودروهای برقی در بازار چین و اروپا به حساب می آید.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  هوندا e:ns1 از پیشرانه برقی با توان 201 اسب بخار (150کیلووات) و گشتاور نهایی 310 نیوتن متر بهره می برد. این پیشرانه قادر است توان تولید شده را از طریق سیستم انتقال قدرت با ضریب ثابت به چرخ های جلو منتقل کند. هوندا e:NS1 می تواند با یکبار شارژ کامل باطری ها، مسافتی در حدود 510 کیلومتر را پیمایش کند که عدد بسیار مناسبی برای این خودرو به حساب می آید. شارژ سریع 30 تا 80 درصد این خودرو حدود 45 دقیقه زمان می برد و شارژ کامل آن نیز 9.5 ساعت به طول می انجامد.

 

هوندا e:ns1 که یک خودرو تمام برقی مدرن است از مجموعه کاملی از امکانات بهره می برد که به مراتب پرآپشن تر از خودروهای وارداتی بنزینی است. امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور دنده عقب، سنسور پارک جلو، نمایشگر 15.4 اینچی مالتی مدیا، صندلی برقی، تهویه اتوماتیک و… را می بینیم که در تکمیل هویت ژاپنی این خودرو آن را به یکی از جذاب ترین گزینه ها بدل می کند.

هوندا وزل به خیابان‌های ایران آمد

با آغاز تحویل هوندا وزل بنزینی از سوی معین خودرو به مشتریان، شاهد ورود این محصول به خیابان ها با پلاک ملی هستیم.

 

هوندا وزل که در دیگر بازار ها با نام هوندا H-RV نیز شناخته می شود یک کراس اوور در کلاس طراحی و سگمنت B است که از سال 2021 تولید آن آغاز شده و تا کنون عرضه آن ادامه داشته است. نسخه ای که برای بازار ایران انتخاب شده دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه می تواند حداکثر قدرت 124 اسب بخار و 145 نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب از نوع نیمه پیچشی است. در کنار این مشخصات فنی، هوندا وزل امکانات قابل قبولی دارد که از جمله آنها می توان به؛ نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آنتن کوسه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… اشاره کرد.


تحویل محصولات وارداتی معین خودرو ادامه دارد

شرکت معین خودرو به عنوان پرتیراژ ترین واردکننده خودرو به کشور در راستای تسریع روند آماده سازی و تحویل خودرو به مشتریان هم اکنون با سه مرکز در حال آماده سازی خودروها برای تحویل به متقاضیان است.

شرکت معین خودرو تا کنون خودروهای تویوتا کرولا 1.2، کرولا 1.5، کرولا هایبرید، لوین 1.2 و لوین هایبرید را در تیراژ قابل توجهی وارد کشور کرده است و این حجم بالا که منجر به صدرنشینی با اختلاف بالای این شرکت نسبت به دیگر واردکنندگان شده نیازمند گسترش دایره فعالیت ها به مراکز جدید برای تسریع روند تحویل خودروها شده است. این شرکت به تازگی تحویل کراس اوورهوندا وزل را نیز آغاز کرده است.

 

مرکز اصلی معین خودرو در کیلومتر 11 جاده مخصوص واقع شده که شامل تعمیرگاه و تجهیزات PDI و آماده سازی خودروها برای تحویل می شود. مرکز دوم این شرکت با ظرفیتی به مراتب بیشتر چند کیلومتر جلوتر در همان جاده مخصوص کرج به تازگی به تجهیزات بررسی فنی و ظاهری خودروها و همچنین کارواش پیش از تحویل به مشتریان مجهز شده است و در میانه خرداد ماه نیز مرکز سومی واقع در کیلومتر 10 جاده فتح برای تحویل بیشتر و سریعتر خودروهای وارداتی معین خودرو راه اندازی شده است.

شرکت معین خودرو بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت moinkhodro.com هم اکنون 8 نمایندگی رسمی در سراسر کشور شامل استان های سمنان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، قزوین و تهران دارد و این تعداد قرار است به زودی افزایش نیز پیدا کند و مراکز همه استان های کشور را در بر بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ