برترین‌های مسابقات قرآن اوقاف سمنان معرفی شدند

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان از اتمام مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان و معرفی چهره نفرات برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اوقاف استان سمنان با بیان اینکه چهل و هفتمین دوره مسابقات امسال با حضور ۹۶۰ نفر در مرحله شهرستانی رشته‌های آوایی و معارفی قرآن کریم آغاز شد، تاکید کرد: ۷۵ نفر از شرکت کنندگان به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی در دو بخش خواهران و برادران در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، تاکید کرد: سجاد واعظی منفرد از شهرستان دامغان موفق به کسب رتبه اول در رشته حفظ کل قرآن کریم در مقطع سنی بزرگسالان شد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان با اشاره به اینکه قاسم خاک پاش از شاهرود و محمد یزدانی از سمنان نفرات اول و دوم در رشته حفظ ۲۰ جز مقطع سنی بزرگسالان شدند، گفت: ابوالفضل ترابی از شاهرود و قربان علیان نژادی از دامغان نفرات اول و دوم برادران در رشته حفظ ۱۰ جز و سید مهدی جوادیان از شاهرود، محمد حسین بندری از سمنان و رضا کشمیر از گرمسار نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۵ جز برادران در مقطع سنی بزرگسالان شدند.

علیزاده با بیان اینکه محسن سفیدیان از سمنان نفر اول رشته قرائت بزرگسالان برادر و سید یوسف حسینی از شاهرود و حمید فلاح از شاهرود نفرات دوم و سوم این رشته شدند، تاکید کرد: در رشته قرائت ترتیل امین هادی از شاهرود حسن خطیبی و محمد ابراهیم یونسیان از سمنان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند همچنین در رشته اذان نیز وحید پورچه از گرمسار امین کرکه آبادی از سمنان و ابوالفضل مطواعی از سمنان به ترتیب نفرات برتر شدند.

وی با بیان اینکه سید علی اصغر تقوی از سمنان مصطفی علیوردی از دامغان و مجتبی طالب از سمنان نفرات اول تا سوم در رشته دعاخوانی برادران شدند، تاکید کرد: در بخش خانمها در رشته حفظ کل شیما یزدانی از سمنان اول، فاطمه زهرا علیزاده از سمنان و زهرا کرمانی از شاهرود دوم و سوم شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه معصومه مولا از گرمسار، زهرا وارثی از دامغان و زهره دهقانی از شاهرود نفرات برتر رشته حفظ ۲۰ جز خواهران شدند ادامه داد: فاطمه محمدخانی از شاهرود، فاطمه سرحدی از شاهرود، معصومه جمالی باشی از سمنان رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جز را به خود اختصاص داده و زینب عبداللهی از دامغان نفر اول حفظ پنج جز و فاطمه رفیعیان از سمنان و زینب رعیت از دامغان نفرات دوم و سوم در رشته حفظ پنج جز شدند.

علیزاده نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل خواهران را منصوره آقا حسنی مهدیه اسماعیل پور و طیبه رحمانی فر هر سه از سمنان برشمرد و ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق خواهران نیز محدثه رمضان پور از سمنان نفر اول فاطمه خدابخشیان از شاهرود نفر دوم و فاطمه طاهریان از سمنان نفر سوم این رشته شدند. خورشید سلطان علیان از مهدی شهر ساره بانی از سمنان و مریم عسگری مایانی از دامغان نفرات اول تا سوم رشته دعاخوانی خواهران بودند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ کل خواهران در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال حنانه امینی فرد از شاهرود نفر برتر در رشته حفظ کل شد عنوان کرد: در رشته قرائت تحقیق ۱۲ تا ۱۸ سال نیز زینب احمدی از سمنان و فاطمه عامریان از شاهرود نفرات اول و دوم شدند. در رشته تحقیق ۱۲ تا ۱۸ سال برادران نیز علی اکبر ساغری از شاهرود، محمد مهدی احسانی از سمنان و سید علی موسوی مغانی از شاهرود به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ