کنگره ملی ۱۲۲۰ شهید ترشیز کهن برگزار می شود

اقتصاد ایران: کاشمر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از برگزاری کنگره ملی ۱۲۲۰ شهید ترشیز کهن در آذر ماه امسال به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان کاشمر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسین دهقانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار مظلوم جمهوری اسلامی ایران در افغانستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت کار و موضوعیت و نقشی که خبرنگار در جامعه دارد اولویت بندی اخبار در زمان، تیتر امید آفرین و اطلاع رسانی به موقع بسیار تأثیر گذار در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر ادامه داد: دشمنان گرچه در حال از بین بردن انسان‌ها در غزه، لبنان و … هستند ولی جهاد تبیین رسانه‌ها توانست آنها را رسوا و مردم جهان را بر علیه آنها بیدار کند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی در شهرستان کاشمر برگزاری کنگره ملی ۱۲۲۰ شهید ترشیز کهن است.

دهقانی به زلزله اخیر شهرستان کاشمر اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی بسیج و پرسنل سپاه همراه با گروه‌های امدادی دیگر اقداماتی در حد توان در مناطق زلزله زده انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی توسط بسیج سازندگی ناحیه و حوزه‌های مقاومت اولویت خود را جابجایی اثاثیه‌های منازل و آوار برداری و تخریب قرار دادند.

وی گفت: به همین منظور یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون در کنار دستگاه‌های خدمات رسان دیگر در روستاهای محمدیه و سرحوضک اقدام به آوار برداری کردند.

دهقانی با اشاره به اینکه حجم آوار برداری بسیار بود و برای همین زمان بیشتری برای این امر صرف شد گفت: به گونه‌ای که برای یکی از خانه‌های روستایی بیش از ۱۰۰ کامیون خاک برداری انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر عنوان کرد: گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده خدمات رسانی خود را به افرادی که نیازمند کمک برای ساخت و ساز و تعمیرات منازل هستند برنامه ریزی کرده اند.

وی از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر را راه اندازی تجهیزات سرمایشی برای زلزله زدگان و حمام موقت در مکان‌های اسکان با تأمین آبگرمکن از طرف خیرین عنوان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ