روز ۳۱۰ طوفان الأقصی| هریس: زمان آتش بس در غزه رسیده است

اقتصاد ایران: حملات هوایی و توپخانه‌ای به ساحل غزه و جنوب نوار غزه، یورش به کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینیان در این منطقه و اظهارات نامزد دموکرات‌های آمریکا درباره ضرورت آتش بس در غزه از مهمترین تحولات روز ۳۱۰ طوفان الاقصی است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، علی رغم جنایت دیروز رژیم اسرائیل در بمباران مدرسه‌ای در نوار غزه که نزدیک به 120 شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت، این رژیم در روز 310 طوفان الاقصی بدون توجه به انتقادها و درخواست‌ها بعد از این جنایت، مناطق شمال و جنوب نوار غزه را شدیدا هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

کاملا هریس، نامزد دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که در آریزونا متینگ انتخاباتی داشت، بعد از قطع سخنرانی او از سوی طرفداران فلسطین، از ضرورت آتش‌بس در غزه سخن گفت. با این حال، جنایت دیروز صهیونیست‌ها بنا به گفته منابع فلسطین با بمب‌هایی که واشنگتن آن‌ها را نقطه زن می‌داند و در اختیار تل آویو گذاشته، رقم خورده است.

مهمترین تحولات روز 310 طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*************************************************

درگیری‌های شدید در کرانه باختری

منابع خبری از درگیری شدید مسلحانه بین رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در ارودگاه العین در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بمباران شدید جنوب غزه

رژیم اسرائیل از بامداد امروز یکشنبه مناطق غربی در شهر بنی سهیلا واقع در شرق شهر خان‌یونس را به شدت بمباران کرده است. در این حملات بنا به آخرین اخبار، شمار زیادی از افراد زخمی شده‌اند.

حمله قایق‌های جنگی صهیونیست‌ها به ساحل غزه

شبکه الاقصی فلسطین گزارش داد که قایق‌های جنگی ارتش رژیم اسرائیل سپیده دم امروز شنبه ساحل شهر غزه را گلوله باران کرده است.

هریس: اکنون زمان آتش بس در غزه است

کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، به طرفداران فلسطین که سخنرانی انتخاباتی او را در آریزونا قطع کردند، گفت که اکنون زمان توافق آتش بس در جنگ اسرائیل علیه غزه فرا رسیده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ