سبک زندگی سالم با فاصله گرفتن از فرهنگ غربی نهادینه می شود

اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر کجا نفوذ فرهنگ غربی کمتر است مردم سبک زندگی سالم‌تری دارند، گفت: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف و بحران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار جمعی از کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: فلسفه تشکیل حکومت از دیدگاه امیرالمومنین (ع) این است که حقی به صاحب حق برسد و دست ظالمی از مظلوم کوتاه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: از دیدگاه امام علی (ع) اگر این مهم حاصل نشود حکومت از عطسه یک بز هم کم ارزش تر است که در روایت ایشان مطرح شده است.

مهم اجرای اصول قانون اساسی

عبادی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی که بر اساس دیدگاه اسلامی تشکیل شده است یک قانون پیشرفته است ولی مهم اجرای همه اصول آن است.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی شبیه یک معجزه بود، اظهار کرد: هدف مردم مسلمان از انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اجرای قوانین دینی و عدالت بود و نقشه راه کشور نیز بر اساس اسلام تهیه و تدوین شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشور ما میزان رأی ملت است، یادآور شد: گاهی مردم به دور از هوای نفس و با مشاوره کسی چون آیت الله رئیسی را انتخاب می‌کنند که در مسیر قانون اساسی حرکت می‌کند.

یادی از آیت الله شهید رئیسی

عبادی ادامه داد: آیت الله شهید رئیسی تنها یک رئیس جمهور نبود بلکه سنبلی از یک سیاستمدار طراز انقلاب بود که بر مدار قانون و دین حرکت می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم هر که را برای رئیس جمهوری انتخاب کردند ما باید با او همکاری داشته باشیم، گفت: مردم به آیت الله رئیسی اعتماد داشتند و اگر ایشان به شهادت نمی‌رسید در سال‌های آینده امید رفع بسیاری از مشکلات وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: بسیاری از مشکلاتی که اکنون در کشور ما وجود دارد ریشه در فسادها و کم کاری‌ها و عقب ماندگی‌های تاریخی دوران قبل از انقلاب دارد که البته بعد از انقلاب موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم.

سبک زندگی سالم با فاصله گرفتن از فرهنگ غربی

عبادی با اشاره به اینکه هر کجا نفوذ فرهنگ غربی کمتر است مردم سبک زندگی سالم‌تری دارند، گفت: استکبار و غرب هر کجا رفتند تلاش برای ایجاد اختلاف و بحران داشتند.

وی با تأکید بر اینکه گاه در تبلیغات جای جلاد و شهید عوض می‌شود، یادآور شد: باید در این زمینه‌ها به مردم آگاهی بدهیم و آنان را از مکر و حیله‌های نفاق و دشمن مطلع کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ