تقدیر الهی برای انسان حتی در مصائب و مشکلات چیزی جز زیبایی نیست

اقتصاد ایران: کاشان - عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: تقدیر الهی برای انسان حتی در مصائب و مشکلات چیزی جز زیبایی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عفت پدرام فر شامگاه شنبه در همایش بزرگ حضرت رقیه (س) در کاشان با اشاره به وقوع حادثه عاشورا اظهار داشت: از ابتدای خلقت تاکنون همیشه دو جریان به عنوان حق و باطل یا خیر و شر مطرح بوده است که باعث اتفاقات تاریخ شده است.

وی با اشاره به عدم بیعت امام حسین (ع) با یزید ابراز داشت: امام حسین (ع) هیچگاه حاضر نشد با یک فرد ظالم و فاسد بیعت کند و از این رو در طرف حق تاریخ بوده و خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و تشبیه این جنایت‌ها به اقدامات یزید تصریح کرد: باطل همیشه نابودشدنی است و انشاالله به زودی شاهد شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی و نابودی آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یزید هم بعد از شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ۸۴ نفر از زن و کودک خاندان عصمت و طهارت را به اسارت گرفت، گفت: یزید با این اقدام ظالمانه در نظر داشت که قدرتنمایی کند ولی با سخنان کوبنده حضرت زینب (س) رسوای تاریخ شد.

پدرام فر با اشاره به سخنان حضرت زینب (س) که فرمودند جز زیبایی در واقعه کربلا ندیدم، افزود: آنچه منظور ایشان بود این بود که ما در مقابل تقدیر و مشیت الهی تسلیم هستیم و برایمان زیبا است.

وی با بیان اینکه تقدیر الهی برای انسان حتی در مصائب و مشکلات چیزی جز زیبایی نیست، خاطرنشان کرد: رضایت خدا جز زیبایی ندارد و از این رو تحمل مشکلات و مصائب را آسان می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه یزید هر چه کرد که قیام امام حسین (ع) را کمرنگ کند موفق نشد، تاکید کرد: بعد از بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال همچنان عشق و علاقه و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت جاری است و تا این نشان می‌دهد که حق همیشه ماندگار و باطل همیشه نابود می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ