عراق هدف قرار دادن مدرسه‌ آوارگان را محکوم کرد

اقتصاد ایران: نخست وزیر و وزارت خارجه عراق جنایت رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن مدرسه‌ آوارگان در محله الدرج غزه را محکوم کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز شنبه طی سخنرانی امروز خود در مورد مقام زن، جنایت رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن مدرسه‌ آوارگان در محله الدرج غزه را محکوم کرد.

نخست وزیر عراق افزود که منطقه با شرایط بسیار پیچیده‌ای مواجه است که با قساوت و وحشیگری تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بدتر شده است.

وزارت خارجه عراق نیز به نوبه خود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در محله الدرج در شرق غزه را به شدت محکوم کرد و اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان نقض آشکار کنوانسیون‌های بین‌المللی از جمله قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است و نشان‌دهنده بی‌اعتنایی رژیم اسرائیل به موازین بین‌المللی است.

وزارت خارجه عراق همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین اعلام و بر لزوم اتخاذ موضعی قاطع و یکپارچه جامعه بین‌المللی به ویژه کشورهای اسلامی برای توقف این جنایات و حمایت فوری از ملت بی دفاع فلسطین تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی همزمان با اقامه نماز صبح با حمله به یک مدرسه آوارگان فلسطینی در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه جنایت جدیدی را رقم زد که در جریان آن بیش از 100 نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه نیز اعلام کرد: نمازخانه متعلق به مدرسه آوارگان در محله الدرج در مرکز غزه هدف حمله سه موشک صهیونیست‌ها قرار گرفته است که در پی آن بیش از 100 نفر به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی آوارگان را هنگام اقامه نماز صبح به طور مستقیم هدف قرار داد که همین امر باعث افزایش تعداد شهدا شده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند مکان این جنایت که هنگام نماز صبح روی داده، مملو از جمعیت آوارگان فلسطینی بوده است.

این چندمین بار است که صهیونیست‌ها محل اسکان آوارگان فلسطینی را هدف حمله قرار می دهند. ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت هولناک، طبق معمول مدعی شد که افراد مسلح حماس را که در این مدرسه پناه گرفته بودند هدف قرار داده است! در حالی که بارها دروغ بودن این ادعای واهی و گستاخانه اشغالگران برای توجیه جنایات خود، ثابت شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ