نخستین دوره مسابقات فراگیر پزشکی در اصفهان آغاز شد

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خستین دورۀ مسابقات ملی فراگیر پزشکی به ابتکار اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در مرحلۀ نخست آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان صنعتکار ظهر از آغاز نخستین دورۀ مسابقات ملی فراگیر پزشکی خبرداد و اظهار داشت: مسابقات ملی پزشکی، برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران و به ابتکار اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد ویژه تمامی دانش‌آموزان متوسطه است و در دو سطح برگزار می‌شود، افزود: برگزاری چنین رویدادهایی در برخی از کشورهای دنیا مسبوق به سابقه است و از برگزاری آن اهدافی نظیر تقویت اطلاعات در حوزۀ سلامت در میان دانش‌آموزان و نیز آشنایی بیشتر آنان با این حوزه و درنهایت شناسایی مستعدان حوزۀ بهداشت و سلامت دنبال می‌شود.

صنعتکار بیان داشت: مسابقات ملی پزشکی از پاییز سال ۱۴۰۲ با شرکت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در چهار مرحله آغاز شد و دانش‌آموزان در مرحلۀ اول در آزمون مجازی شرکت کردند.

رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه برای پذیرفته‌شدگان در آزمون مرحلۀ اول بیش از ۶۰ ساعت کلاس آنلاین، آفلاین و درسنامه درنظر گرفته شد، تصریح کرد: در نهایت با آزمون حضوری که در سراسر کشور برگزار شد برگزیدگان به مرحلۀ سوم راه یافتند که در آن، دانش‌آموزان همراه با منتورهای خود پروژه‌هایی در حوزۀ سلامت و پزشکی انجام دادند.

وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حمایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و بنیاد نخبگان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شد برگزار شد.

صنعتکار خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز منتخب این رویداد که از استان‌های مختلف کشور در این برنامه شرکت کرده‌اند، از ۲۰ لغایت ۲۴ مردادماه در اصفهان به صورت حضوری به رقابت در مرحلۀ نهایی خواهند پرداخت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ