رویداد بزرگ کشتی نونهالان و خردسالان مازندران برگزار می شود

اقتصاد ایران: رامسر - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: رویداد کشتی رده سنی خردسالان و نونهالان با حضور چهار هزار ورزشکار استان در رامسر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی رقابت‌های کشتی رده سنی خردسالان در رامسر از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد کشتی رده سنی خردسالان و نونهالان در رامسر و تنکابن با حضور چهار هزار کشتی‌گیر خبر داد و گفت: این رویداد قرار است از پنجم تا ۱۰ شهریور برگزار شود و با توجه به تعداد بالای کشتی‌گیران هماهنگی‌هایی با عوامل گینس انجام شده تا رقابتِ همزمان چهار هزار نونهال و خردسال کشتی‌گیر در کتابِ گینس ثبت شود.

وی اظهار کرد: این رویداد بزرگ که از سوی هیئت کشتی مازندران تدارک دیده شده با هدف کشف استعدادهای کشتی مازندران و نسل‌سازی برای سال‌های آینده کشتی مازندران و ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که برگزاری مستمر چنین رویدادهایی در استان موجب علاقه‌مندی نونهالان و خردسالان به این رشته ورزشی و کشفِ استعدادهای بیشتر می‌شود، افزود: پارسال دوره نخست مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نونهالان با هدف استعدادیابی به میزبانی رامسر برگزار شده بود که امسال قرار است این رقابت‌ها به شکل گسترده‌تری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پنجم شهریور روز ملی کشتی را زمان افتتاحیه این رقابت‌ها اعلام کرد و گفت: نمایش کیفیت و سنجش کمیت، شناسایی و معرفی استعدادهای نوین کشتی و ایجاد پشتوانه با افقی ۱۰ ساله از اهداف برگزاری این رویداد است که در دومین سال پیاپی با چشم‌انداز نسل‌سازی برای المپیک ۲۰۳۲ استرالیا برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب میزبانی در رامسر، اظهار کرد: رامسر به دلیل برخورداری از اردوگاه‌های متعدد میزبان اصلی این رویداد است. به همین دلیل افتتاحیه مراسم در رامسر برگزار می‌شود. با توجه به بیشتر بودن تعداد آزادکاران رامسر را محل استقرار این کشتی‌گیران در نظر گرفتیم و تنکابن نیز میزبان فرنگی‌کاران خواهد بود.

وی بهره‌برداری مناسب فرهنگی و ورزشی از این رویداد در تراز ملی را با اهمیت برشمرد و افزود: همه امکانات رسانه‌ای باید بسیج شود تا بازتابِ رسانه‌ای این رویداد افزایش یابد. زیرا برگزاری این جشنواره در سالِ گذشته سبب شد فقط در یک پایه سنی ۵۰ درصد افزایش ثبت‌نام علاقه‌مندان به کشتی را تجربه کنیم.

این مسئول با تاکید بر برگزاری باشکوه این همایش به واسطه نام و آوازه مازندران به عنوان پایتخت کشتی ایران تصریح کرد: با این میزان موفقیت مازندران در پرورش و ارائه استعدادهای کشتی و فوتبال و سایر رشته‌ها، باید تلاشِ دستگاه‌های اجرایی استان در فرآیند کشف و پرورش استعدادها و مدال‌آوری این استان در رسانه‌ها تشریح شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ