اجرای طرح خدمات خودرو به زائرین اربعین حسینی از ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور

اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک از آغاز طرح خدمات گروه خودروسازی سایپا به زائرین اربعین حسینی از ۲۴ مرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی با اعلام این خبر افزود: این طرح با مشارکت سایپایدک و امدادخودرو سایپا به مدت 13 روز از روز چهارشنبه 24 مرداد تا دوشنبه 5 شهریور در محور استان‌های تهران، مرکزی، همدان و لرستان و همچنین استان‌های منتهی به مرز، شامل ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و آذربایجان غربی به اجرا درمی‌آید.

مدیرعامل سایپایدک با طلب دعای خیر و آرزوی قبولی زیارت زائران، اظهار داشت: شبکه نمایندگی‌های سایپایدک به همراه امدادگران مجموعه گروه در استان‌های مرزی از آمادگی کامل برخوردارند تا خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی ارائه کنند. به همین منظور قطعات یدکی لازم تامین و برای نمایندگی‌های حاضر در این طرح ارسال شده است تا ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتریان تحقق یابد.

حسینی همچنین عنوان کرد: محورهای مریوان به باشماق، پیرانشهر به نقده، خروجی اندیمشک به شوش، پارکینگ بزرگ چزابه، سوسنگرد، قصر شیرین، خرمشهر، تهران به ساوه، محور قزوین به همدان، اتوبان ساوه به همدان از جمله مسیرهای منتهی به مرز کشور عراق است که زائرین عزیز می‌توانند از خدمات امدادی شرکت امدادخودرو سایپا استفاده کنند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب، زائرین عزیز می‌توانند از 50 درصد تخفیف در اجرت تعمیرات برای محصولات گروه سایپا در نمایندگی های منتخب طرح در استان‌های مرزی و همچنین خدمات امدادی شرکت امدادخودرو در قالب اجرت و ایاب و ذهاب رایگان استفاده کنند، همچنین زائرین در صورت نیاز به خدمات امدادی به ویژه تعویض باطری و سرویس خودرو می‌توانند از طریق تماس با شماره 096550 درخواست خود را ثبت کنند تا همکاران ما در ناوگان امدادی شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز آنان باشند.

بر اساس این گزارش، به دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا توصیه می شود قبل از حرکت به سمت مسیرهای منتهی به مرز، نسبت به بازدید فنی خودروهای خود اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ