پویش کودکان مکتب حسینی در شرق کشور برگزار شد

اقتصاد ایران: گروه جهادی شهدا به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با پویش کودکان مکتب حسینی به شرق کشور رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه جهادی شهدا به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با پویش کودکان مکتب حسینی به شرق کشور رفت و در این پویش که شامل عروسک، کفش، کیف، بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بود، در روستای ترخاص شهرستان خوشاب میان کودکان یتیم و کم برخوردار و خانواده های آن های توزیع شد.

محسن اسماعیلی مدیر گروه جهادی شهدا گفت: پیش از آغاز پویش، خانواده های نیازمند روستای ترخاص شهرستان خوشاب را شناسایی کردیم و جامعه هدف گروه قرار دادیم.

وی افزود: هرساله به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) با برگزاری پویش کودکان مکتب حسینی در نقاط مختلف کشور به ارائه خدمات مشغول می‌شویم و امسال به برگزاری این پویش تنوع دادیم و در کنار شادی بچه ها با اهدا اسباب بازی و عروسک به سراغ خانواده ها رفتیم و با بسته های معیشتی و کفش که شکرخدا با کمک خیرین عزیز توانستیم این اقلام که ارزش آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است را میان خانواده های بی بضاعت، کم بضاعت و ایتام توزیع کنیم.

اسماعیلی گفت: ما در شرق کشور درحال حاضر مشغول انجام پویش های مختلفی از جمله پویش اهدای سلامت (عمل آب مروارید چشم) پویش نذر آب، پویش نذر نان، پویش عهد خدمت (عمرانی) هستیم. ضمناً برنامه ریزی چند موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین تهران نیز درحال حاضر دراین گروه در حال برنامه ریزی است تا در روز اربعین خدماتی به مردم تهران ارائه کنیم.

وی افزود: از خیرینی که تمایل دارند در پویش های گروه جهادی شهدا مشارکت کنند، می‌توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت گروه جهادی شهدا واریز و جهت مشاهده فعالیت های قبل و بعد گروه به صفحه های مجازی گروه که به نام گروه جهادی شهداست، مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ