فرهنگ‌سازی برای حفاظت از اراضی کشاورزی در اولویت است

اقتصاد ایران: رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: فرهنگ‌سازی برای حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم از اولویت‌های سازمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا افلاطونی، رئیس سازمان امور اراضی کشور صبح امروز در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان گفت: جلب مشارکت و همراه ساختن مردم برای حفاظت از اراضی کشاورزی و گزارش تغییر کاربری‌های غیرمجاز ضروری است و باید در این راستا با اقدامات روابط عمومی و ترویجی مناسب صیانت از زمین‌های کشاورزی برای مردم تبدیل به دغدغه شود.

وی افزود: عملکرد ترویج و روابط عمومی برای تبیین اقدامات و فعالیت‌های سازمان بسیار تأثیرگذار است و لازم است اقدامات و دستاوردهای سازمان و مدیریت‌های امور اراضی استان در حوزه تخصصی تبیین شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: فعال کردن تورهای رسانه‌ای در مدیریت‌های امور اراضی استان اقدام خوبی بوده است و انتظار داریم این رویه ادامه داشته باشد و طرح‌های شاخص اجرا شده در استان‌ها از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

وی افزود: لازم است ارتباط با رسانه‌ها و صدا و سیما تقویت و اقدامات و دستاوردهای سازمان در رسانه‌های مختلف بویژه شبکه‌های اجتماعی به خوبی منتشر شود.

افلاطونی تصریح کرد: لازم است از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و افراد صاحب نفوذ و مشهور و هنرمندان برای تبیین فعالیت‌های سازمان به ویژه در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی استفاده شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: باید سازوکار مناسبی برای جلب مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های سازمان ایجاد شود و از ظرفیت شوراها، دهیاران و کشاورزان نمونه استفاده شود.

وی تصریح کرد: همچنین لازم است ارتباط و تعامل با تشکل‌ها و انجمن‌های حوزه مدیریت زمین تقویت شده و از ظرفیت آنان به عنوان همیاران حفظ زمین استفاده شود.

افلاطونی گفت: باید با سازمان‌های بین‌المللی در حوزه زمین نیز ارتباطی مناسب برقرار و از تجربه‌های کشورهای مختلف در حوزه مدیریت زمین به خوبی استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: معاونت‌ها و دفاتر تخصصی به مکاتبات مهم و برون‌سازمانی در اسرع وقت و با دقت پاسخ داده دهند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: آموزش مستمر همکاران ستادی و استانی باید جز برنامه مدیران هر حوزه باشد و لازم است با مدیران و کارشناسان استانی نشست‌های آموزشی مستمر برگزار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ