سیستم VAR در لیگ برتر توسط پرسپولیس افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: عضو کارگروه نظارت بر تجهیز ورزشگاه ها به سیستم داور ویدئویی درباره جزئیات استفاده از سیستم داور ویدئویی برای افتتاحیه لیگ برتر صحبت کرد.

برترین‌ها: پس از ورود محموله VAR به ایران در چهارشنبه گذشته، عملیات نصب و راه اندازی سیستم داور ویدئویی در ورزشگاه آمام خمینی (ره) شهر اراک آغاز شد تا بدون از دست دادن زمان مورد ارزیابی و تست نهایی برای استفاده از این سیستم در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

محسن حکیم عضو کارگروه نظارت بر تجهیز، نصب و راه اندازی سیستم داور ویدئویی فدراسیون فوتبال، در خصوص نصب و راه اندازی محموله سیستم داور ویدئویی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک گفت: خوشبختانه دستگاه به طور کامل در ورزشگاه نصب و راه اندازی شد. سپس در روز گذشته تست‌های مربوطه را انجام دادیم که موفقیت آمیز بود.

سیستم VAR در لیگ برتر توسط پرسپولیس افتتاح می‌شود

او افزود: طبق قوانین جاری فیفا امروز قرار است بازی شبیه سازی شده ای را برگزار کنیم که طی آن داوران آموزش دیده شده به طور کامل که شامل تیم داوری داخل زمین و داوران مربوط به VAR است این بازی را قضاوت خواهند کرد.

سیستم VAR در لیگ برتر توسط پرسپولیس افتتاح می‌شود

حکیم تاکید کرد: طبق آئین نامه فیفا باید این بازی را در ورزشگاهی برگزار کنیم که قرار است بازی‌های لیگ برتر را میزبانی کند چرا که باید در بازی شبیه سازی شده نیز از صدا و سیما بهره ببریم تا آنها هم با استفاده از ۶ دوربین کاملا تخصصی برای VAR کار را انجام دهند.

سیستم VAR در لیگ برتر توسط پرسپولیس افتتاح می‌شود

عضو کارگروه نظارت بر نصب و راه اندازی سیستم VAR افزود: ۶ دوربین مربوطه در ورزشگاه نصب شده و در بازی امروز بار دیگر تست خواهد شد. اطلاعات مربوط به بازی شبیه سازی شده امروز در اختیار فیفا قرار می‌گیرد تا مجوز برگزاری بازی‌های لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی اراک با استفاده از VAR صادر کند.

این ورزشگاه میزبان دیدار هفته اول پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان است.

 

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ