امروز وقت رفاقت و همراهی برای پیشرفت و توسعه کشور است

اقتصاد ایران: تبریز-نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت وحدت و همدلی در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده ظهر شنبه در جمع مدیران شهرستان اهر گفت: رقابت و مسائل مربوط به انتخابات تمام شده و امروز رقابت جای خود را به رفاقت و همراهی و همدلی داده و دکتر پزشکیان رئیس جمهور قانونی ایران اسلامی و قابل احترام همه ما است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید توصیه کرد شایسته سالاری و استفاده از نیروهای مخلص و کارآمد و با روحیه جهادی را در اولویت قرار دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر یاد آور شد: باید با روحیه جهادی از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم و بدور از روزمرگی و با تمام وجود و ظرفیت، بصورت شبانه روزی تلاش کنیم و محدود به وقت اداری نباشیم.

امام جمعه اهر افزود: با تاکید بر خدمتگزاری به مردم با ترویج روحیه جهادی در جامعه گفت مدیریت جهادی این که انسان با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش مضاعف کند و این شهرستان با این همه قابلیت‌های ویژه که سرشار از ظرفیت و پتانسیل در امر کشاورزی و دامداری و معادن و آب و هوا و نیروی انسانی می‌باشد زمینه را برای اشتغال و توسعه متوازن رهنمون نماید.

امام جمعه اهر در پایان ضمن قدردانی از زحمات بیت اله عبدالهی نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق موفق ایشان در سمت اجرایی و قانون گذاری گفت: بنده آقای عبدالهی را فردی پاکدست و تلاشگر می دانم و ارتباطی که با ریاست جمهوری و دولت دارند از این قابلیت برای توسعه شهرستان استفاده کنیم و آثار مثبتی را از خود به یادگار بگزاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ