هشت پروژه شاخص تعاون روستایی کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

اقتصاد ایران: سنندج_ مدیر تعاون روستایی استان کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت هشت پروژه شاخص تعاون روستایی استان کردستان به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

بهرام کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته دولت امسال هشت پروژه شاخص تعاون روستایی استان کردستان به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان با اشاره به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، تخصیص و جذب این اعتبارات را فرصتی ارزشمند برای تقویت و تجهیز زیرساخت‌های تعاون روستایی دانست و افزود: با استفاده از این اعتبارات ۸ مرکز و انبار متعلق به تعاون روستایی در شهرستان‌های سنندج، بیجار، سقز، قروه، کامیاران، مریوان، به ۴ دستگاه باسکول ۶۰ تنی و ۴ دستگاه الواتور (بالابر) مجهز گردید که توان عملیاتی این مراکز را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است.

کوشکی اعلام کرد: با پیگیری‌های مختلف این مدیریت در سطوح استانی و شهرستانی تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سه سال اخیر با رشد صعودی همراه بوده است به‌طوریکه اعتبارات ۸۷۰۰ میلیون ریالی سال ۱۴۰۰ با رشد ۳۸۰ درصدی به ۲۷.۶۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است و این مقدار در سال ۱۴۰۲ به ۶۸ هزار میلیون رسیده است که رشد ۲۵۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان همچنین با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۳ گفت: اعتبارات مورد نیاز در فرمانداری‌های شهرستان‌ها با رویکرد افزایشی مصوب شده و بعد از ابلاغ موافقت نامه جهت اجرای عملیات تقویت زیر ساخت‌ها به ادارات شهرستانی ابلاغ می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ