خدمت‌رسانی موکب زینبیه به بانوان در ایام اربعین

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران گفت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی موکب زینبیه برای سومین سال پیاپی با ارائه خدمت به بانوان زائر کربلا از دهم ماه صفر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران به عنوان مسئول قرارگاه زینبیه در شهر کربلا در خصوص برپایی موکب زینبیه بیان کرد: امسال نیز با عنایت حضرت سیدالشهدا (ع) این توفیق برای بنده و همکارانم در منطقه ۸ میسر شد که برای سومین سال پیاپی در خدمت بانوان زائر حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) باشیم.

تنهایی با اشاره به برپایی ۱۵ چادر در موکب زینبیه افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در برپایی و ارائه خدمات مؤثر به بانوان زائر و استقبال از برنامه‌هایی همچون حسینیه ویژه کودکان، امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمت‌رسانی در خصوص اسکان بانوان و نگهداری و اقامت کودکان با همراهی خادمان و گروه‌های جهادی اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ تهران در خصوص محل استقرار موکب زینبیه نیز افزود: این موکب همانند سال‌های گذشته در شهر کربلا عمود ۱۴۰۳ در بوستان متنزه‌الحسین (ع) مستقر خواهد بود و با ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی ویژه بانوان و دختران در بزرگترین بوستان شهر کربلا، در هر چادر از ۱۵۰ بانوی زائر میزبانی خواهد کرد.

به گفته فاطمه تنهایی شهردار منطقه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، حسینیه‌های موکب زینبیه با تلاش گروه‌های جهادی و تدارک برنامه‌هایی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان میزبان این عزیزان خواهد بود.

نیروهای پشتیبانی به همراه لوازم و تجهیزات مور نیاز برای برپایی چادرها و اقدامات لازم به کربلا اعزام شدند و خادمین بانو برای خدمت‌رسانی تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه به شهر کربلا اعزام خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ